Luni, 29 aprilie 2019, Razvan Ciobanu a murit intr-un oribil accident de masina. Nu purta centura si a fost proiectat prin geamul din dreapta.
Titi Aur stie cum Razvan Ciobanu se putea salva. Fostul pilot sustine ca, daca avea centura de siguranta pusa, creatorul de moda era in viata si acum. Viteza excesiva si drumul denivelat au fost factorii fatali in moartea creatorului de moda Razvan Ciobanu.
„Cu siguranță nu purta centură de siguranță pt că dacă ar fi purtat centura de siguranță ar fi rămas în interiorul mașinii. Poziția centurii de siguranță va da foarte multe informații anchetatorilor. Dacă centura e pe stâlpul din stânga clar nu a fost utilizată, dar centura ar putea să fie cuplată în dispozitivul din dreapta dintre scaune, de lângă frâna de mână, dar să nu fi fost utilizată corect, să fi fost prin spatele conducătorului auto.
E greu să mă pronunț, dar din imaginile pe care le-am văzut, sunt aproape sigur că Răzvan nu purta centura, pentru că partea șoferului e relativ întreagă. Chiar dacă ar fi avut niște leziuni ar fi fost găsit la volan, prins de centură. Centura are niște capsule pirotehnice, care în momentul unui accident te strâng de scaun. Faptul că a mers foarte mult pe lângă șosea ori s-a jucat cu mașina, ori a avut alte motive, altfel nu înțeleg cum să meargă atât de mult pe lângă șosea fără să frânezi.
Nu cred că e vorba de sinucidere pentru că în cazul acesta ar fi intrat violent în ceva. Sigur toată acțiunea e la viteză mare. Așa cum arată mașina, dacă ar fi avut centură de siguranță sunt aproape sigur că era în viață și se afla în mașină”, sustine Titi Aur, citat de digi24.ro.
Sorin Ene, campion national la drifturi, sustine ca masina condusa de Razvan Cioban este sigura. Cu toate astea, creatorul de moda nu a purtat centura de siguranta care ii putea salva viata.
„La nici trei sau patru secunde de la impact, un impact cu un corp, un bloc de beton, extraordinar de rigid, am ieşit din maşină nevătămat. Un miracol datorat în primul rând elementelor de siguranţă ale maşinii. Unele se regăsesc şi în autoturismul de teren condus de Răzvan Ciobanu – de pildă, centurile de siguranţă se aseamănă cu cele ale unui bolid de curse.
Sistemul se referă la o mică explozie asemănătoare unui airbag, cu nişte capsule care se declanşează în momentul impactului şi centurile se strâng foarte tare pe corpul conducătorului auto şi îl ţin fix în scaun. Însă nicio tehnologie nu poate face minuni, în orice condiţii.
Autoturismul este echilibrat din construcţie foarte bine şi răspunde foarte bine comenzilor date de şofer. La cum arată maşina, viteza cred că a fost destul de mare, dacă nu chiar foarte mare. Pentru piloţii cu experienţă, cauza accidentului în care a murit creatorul de modă Răzvan Ciobanu e oarecum clară.
Tind să cred că luciditatea nu a fost la ea acasă. Argumentul este că maşina a parcurs o distanţă mare fără ca Răzvan, ca factor uman, să poată să oprească autoturismul”, a marturisit Sorin Ene, citat de sursa sus mentionata.
Vica Blochina despre ultimele clipe ale lui Razvan Ciobanu: „Era foarte nervos, cauta masina!”
Ultima dorinta a lui Razvan Ciobanu. Ce voia sa faca cu ardoare
BOMBA! Motivul real pentru care Razvan Ciobanu nu purta NICIODATA centura de singuranta!