Veste bomba! Se alege praful de WhatsApp! Din 2019 Facebook va baga reclame in conversatiile tale cu prietenii! Toata lumea e scandalizata!

Publicat: 03 oct. 2018, 10:50 Autor: D. C. Life
Veste bomba! Se alege praful de WhatsApp! Din 2019 Facebook va baga reclame in conversatiile tale cu prietenii! Toata lumea e scandalizata!

E posibil ca in viitorul apropiat sa te trezesti ca in lista ta de prieteni apar bannere de reclame sau ca diferite branduri iti vor da tie mesaje personalizate.

Se alege praful de WhatsApp! Din 2019 Facebook va baga reclame in aplicatie. In prezent WhatsApp este o aplicatie folosita zilnic de aproape 2 miliarde de oameni si asa cum a fost gandita inca de la inceput este gandita sa nu includa formate publicitare.

Nu multa lume stie ca din 2014 WhatsApp este detinut de Facebook care a platit pentru achizitionarea aplicatiei suma de 22 de miliarde de dolari. In ultimii aproape 5 ani Mark Zuckerberg s-a abtinut cu greu sa nu transforme WhatsApp-ul in noul Facebook, adica intr-o platforma unde nivelul intimitatii este scazut si utilizatorii sunt inundati cu lucruri nu foarte personale, iar toate acestea pentru sume uriase de bani.

Din 2019 insa acest lucru se va schimba pentru ca seful Facebook stie foarte bine sa faca bani de pe urma utilizatorilor si conversatiilor lor private.

Dupa ce a testat in urma cu ceva timp inserarea de formaturi de publicitate in aplicatia Messenger a Facebook, acum Mark Zuckerberg vrea sa obtina bani si de pe urma WhatsApp-ului.

Se alege praful de WhatsApp! Din 2019 Facebook va baga reclame in aplicatie

Fondatorii WhatsApp, Jan Koum si Brian Acton au ramas in companie dupa ce au incasat cei 22 de miliarde de dolari, dar au plecat ulterior dupa putin timp cand si-au dat seama ce planuri are Facebook cu aplicatia dezvoltata de ei.

Asadar incepand cu 2019 aplicatia va avea inclusa bannere publicitare in zona de “status”, iar ulterior vor mai fi testate si alte locuri sau moduri de a afisa reclama utilizatorilor.

Dupa acest anunt despre care, Brian Acton, unul dintre fondatori stia inca de acum mult timp s-a spus ca reprezinta compromiterea totala a aplicatiei. “Cel mai mult ma ingrijoreaza publicitatea targetata, pentru ca asta inseamna ca platforma va sti mai multe despre tine decat familia ta si prietenii tai” a declarat Brian Acton.

Publicat: 03 oct. 2018, 10:50 Autor: D. C. Life
Pe aceeași temă