Adil Kayani, din Sutton Coldfield, se afla la bordul aeronavei. Urma sa aiba un zbor de doua ore din Maroc in Anglia. Evident, a folosit toaleta din avion.
Un insotitor de zbor a intrat in WC peste un pasager. Barbatul care se afla in toaleta a ramas socat. Acesta sustine ca insotitorul de zbor de la EasyJet a intrat peste el, fara sa ceara voie. Va intrebati oare care este motivul?
Ei bine, insotitorul de zbor a intrat in WC peste pasager pentru ca ‘dura prea mult’. Pe scurt, s-a enervat ca pasagerul nu si-a facut nevoile la foc automat. Adil Kayani sustine insa ca exista un alt motiv. Si anume… rasismul!
Pasagerul care a fost deranjat in timp ce folosea toaleta si a fost prins cu pantalonii in vine se simte umilit. Adil Kayani crede ca de vina este nationalitatea lui si din acest motiv insotitorul de zbor l-a umilit, de fata cu toata lumea din avion.
Compania aeriana sustine ca insotitorul de zbor a intrat in WC peste pasager ‘din motive de siguranta si de securitate’. Compania sustine ca pasagerul statea in toaleta de 15 minute. Si, dupa cum bine stiti, intr-un avion sunt doar doua toalete la peste 200 de pasageri.
„A batut cu putere in usa. Am strigat ca voi iesi intr-un minut. Apoi incuietoarea s-a facut verde din rosu. Cineva a deschis-o de afara si a intrat peste mine. Inca eram asezat pe WC si am strigat sa iasa din toaleta. Apoi a inchis usa imediat. Nu au facut asta si celorlalti pasageri. Nu e ca si cand am stat prea mult pe WC. Ma simt violat”, sustine Adil Kayani, conform birminghammail.co.uk.
Insotitorul de zbor sustine insa ca pasagerul a stat in toaleta timp de 15 minute. „Cand am iesit din toaleta, insotitorul de zbor era acolo, dar m-a evitat. Le-am spus colegilor sai ce s-a intamplat si ca sunt nemultumit. O stewardesa a venit si mi-a explicat ca este parte din protocol.”
Pasagerul umilit a primit despagubire suma de 500 de lire. Acesta a refuzat-o, la fel cum a refuzat si scuzele companiei aeriene. Adil este musulman si crede ca a fost victima rasismului si a discriminarii. Tanarul sustine ca e prima oara cand i se intampla asta. In plus, nu vrea bani, ci vrea scuze personale de la angajatul care s-ar fi purtat urat cu el.