Dieta japoneza. Te scapa de 10 kilograme in doar 10 zile!

Publicat: 11 Aug. 2019, 16:44 Retete & Diete

Portiile mici si un numar redus de calorii par sa fie secretele acestei diete. Daca te gandesti sa o urmezi, trebuie respectati cativa pasi cu strictete!

Dieta japoneza presupune consumul de peste, dar si calitatea apei folosita in gatirea preparatelor pe baza acestui aliment sau a fructelor de mare. Sunt doua principii de baza, pe care trebuie sa le respectati.

De asemenea, dieta japoneza traditionala poate fi tinuta doua saptamani si va ajuta sa pierdeti in greutate. Este un regim alimentar care va va ajuta sa va construiti si un stil de viata din care sa nu lipseasca o alimentatie responsabila. Dieta de august

Ce presupune dieta japoneza?

Dieta japoneza

Totodata, este foarte importanta si ordinea meselor, de aceea este recomandat sa fie urmate zilnic, in mod corespunzator, pentru rezultate vizibile. O astfel de dieta in care pestele nu lipseste din mesele zilnice te poate ajuta sa slabesti pana la 10 kilograme, intr-o perioada de 10 zile.

Poate fi tinuta pana la 2 saptamani, dar nu se recomanda o perioada mult mai mare de atat. O caracteristica importanta a stilului japonez este folosirea de produse din soia la gatit. Sunt preferate in special tofu, sau cele fermentate, ca miso. Studiile arata ca aceste preparate au un rol esential si in reducerea grasimii viscerale, a tensiunii arteriale, dar si scaderea glicemiei.

Plan alimentar

Ziua 1

Mic dejun: cafea neagra simpla, fara lapte sau zahar
Pranz: 2 oua fierte, varza fiarta la care se adauga putin ulei vegetal si un pahar cu suc de rosii
Cina: 200 g de peste fript pe gratar sau preparat la abur

Ziua 2

Mic dejun: o felie de paine de secara si o cafea fara zahar
Pranz: 200 g peste fript sau preparat la abur cu varza proaspata si ulei vegetal
Cina: 100 g de carne fiarta de vita si un pahar cu kefir

Ziua 3

Mic dejun: o felie de paine de secara si o cafea fara zahar
Pranz: Dovlecei sau vinete la gratar, in orice cantitate, asezonate cu ulei vegetal
Cina: 200 g de carne fiarta de vita, varza cruda cu ulei vegetal si 2 oua fierte

Ziua 4

Mic dejun: un morcov crud cu zeama de la o lamaie
Pranz: 200 g peste fript sau preparat la abur si un pahar cu suc de rosii
Cina: 200 g de fructe de orice tip.

sursa: clicksanatate.ro

Publicat: 11 Aug. 2019, 16:44 Retete & Diete
Pe aceeași temă