Dieta mediteraneana e solutia cand vrei sa slabesti sanatos! Plan alimentar pe zile

Publicat: 31 Jul. 2019, 09:00 Retete & Diete

Cea mai buna dieta din 2019 este cea pe care ti-o prezentam in continuare. Alege sa slabesti sanatos si sa iti ajuti organismul sa se protejeze in fata bolilor.

Dieta mediteraneana are o foarte mare aplicabilitate, in cazul multor categorii de femei. Asta deoarece alimentele permise sunt diversificate! Totodata, se claseaza pe primul loc datorita beneficiilor pe care le are asupra sanatatii corpului, deoarece protejeaza si inima.

Imbunatateste functiile creierului si creste longevitatea! Multi cred ca dieta mediteraneana este una perfecta. Are la baza alimente pe care oamenii obisnuiau sa le consume in Grecia si Italia, in anii ’60.

Slabesti sanatos cu dieta mediteraneana!

Cercetatorii au mai descoperit ca in acea perioada, popoarele mentionate erau foarte sanatoase, comparativ cu locuitorii din SUA si nu erau atat de predispusi bolilor. Dieta mai previne atacurile de cord, accidentele vasculare cerebrale, diabetul de tip II si chiar moartea prematura.

Dieta cu supa de varza. Cum poti slabi 7 kilograme in 7 zile

Dieta mediteraneana e solutia cand vrei sa slabesti sanatos

Multe studii au subliniat ca aceasta dieta este bogata in plante si contine mai putine alimente ce au provenienta animala. Este recomandat consumul de peste si fructe de mare, de cel putin doua ori pe saptamana. Totodata, trebuie sa va hidratati corespunzator cu un minimum de 2 litri de apa pe zi. Sportul este iarasi esential daca vreti sa slabiti armonios.

Alimente recomandate in dieta mediteraneana

Legume: rosii, broccoli, salata kale, spanac, ceapa, conopida, morcovi, varza de Brussels si castraveti.

Fructe: mere, banane, pere, portocale, capsune, struguri, pepene galben si piersici.

Nuci si seminte: nuci, migdale, nuci de macadamia, alune, caju, seminte de floarea soarelui, seminte de dovleac.

Leguminoase: fasole, linte, mazare, arahide, naut.

Tuberculi: cartofi, cartofi dulci, napi.

Cereale integrale: orez integral, paine integrala, paste integrale, porumb.

Peste si fructe de mare: somon, sardine, ton, creveti, scoici, crab, moluste, midii, macrou, pastrav.

Carne de pasare: pui, rata, curcan.

Oua: de gaina, de rata, de prepelita.

Lactate: branza, iarut, iaurt grecesc.

Dieta cu hrisca e sanatoasa si nutritiva si te scapa de 10 kilograme, in doar 10 zile!

Meniu pe zile

Ziua 1

Mic-dejun: iaurt grecesc cu capsune si ovaz
Pranz: sandwich din paine integrala cu legume
Cina: salata cu ton si dressing de ulei de masline
Desert: un fruct

Ziua 2

Mic-dejun: ovaz cu stafide
Pranz: salata de ton
Cina: salata cu rosii, masline si branza feta

Ziua 3

Mic-dejun: omleta cu legume, ceapa si rosii, un fruct ca desert
Pranz: sandwich din paine integrala cu branza si legume
Cina: lasagna mediteraneana.

sursa: csid.ro

Publicat: 31 Jul. 2019, 09:00 Retete & Diete
Pe aceeași temă