Asa arata calea ferata care leaga doua orase mari din Romania! Trenurile merg foarte incet ca sa evite o tragedie de proportii! VIDEO

Publicat: 26 mart. 2019, 14:31 Autor: D. C. News 3
Asa arata calea ferata care leaga doua orase mari din Romania! Trenurile merg foarte incet ca sa evite o tragedie de proportii! VIDEO

In estul tarii exista o problema cu infrastructura si daca protestul cu autostrazile a pornit din Suceava, poate n-ar fi rau sa atraga cineva atentia si aici.

Asa arata calea ferata dintre doua orase mari din Romania! Trenurile pot deraia! Daca nu ati mai mers de ceva timp cu trenul, cu siguranta imaginile astea va vor uimi. Calea ferata dintre Iasi si Dorohoi arata ca dupa o alunecare de teren.

Calea ferată de pe tronsonul Iaşi – Dorohoi este deformată, iar călătorii cer repararea acesteia. Pentru oamenii care locuiesc în localităţile din această zonă, trenul este mijlocul de transport în comun pe care se bazeaza pentru a ajunge la oraş.

Sătul de condiţiile în care circulă cu trenul, unul dintre călători a filmat calea ferată şi a postat fotografiile pe reţelele de socializare. În imagini se vede cum linia care face legătura între Iaşi şi Botoşani are denivelări.

Calea ferata este atat de ondulata si denivelata incat cu greu isi poate imagina cineva ca pe acolo poate trece un tren. Fotografiile sunt atat de dezolante mai ales ca si stalpii de electricitate de pe langa calea ferata sunt intr-o stare deplorabila, oricare dintre ei putand sa cada oricand peste sine. Chiar si in conditiile astea pe aceste linii ferate circula zilnic peste 15 trenuri cu o viteza redusa ca sa nu cumva sa deraieze.

Asa arata calea ferata dintre doua orase mari din Romania

Contactati de Digi 24, reprezentatii CFR sustin ca nu ei ar trebui sa se ocupe de bucata de cale ferata dintre Iasi si Dorohoi pentru ca a fost cedata unei companii private in 2009. Asadar reiese ca firma respectiva ar fi trebuit sa fie cea care mentine intr-o buna forma de functionare acest tronson. Investitiile in reabilitatile cailor ferate sunt costisitoare, dureza mult, blocheaza circulatia trenurilor pe toata perioada lucrarilor si investitia intr-o asemenea reabilitare se recupereaza foarte greu din pretul biletelor care este destul de mic si nu toti calatorii il platesc.

Publicat: 26 mart. 2019, 14:31 Autor: D. C. News 3
Pe aceeași temă