Operatoarea de la 112 care a vorbit cu Alexandra nu a fost sanctionata! STS sustine ca apelurile de la Caracal au fost gestionate „conform metodologiei”

Publicat: 15 aug. 2019, 10:39 Autor: D. C. Ciao.ro
Operatoarea de la 112 care a vorbit cu Alexandra nu a fost sanctionata! STS sustine ca apelurile de la Caracal au fost gestionate conform metodologiei

Operatoarea de la 112 care a vorbit cu Alexandra nu a fost sancționată! STS susține că apelurile de la Caracal au fost gestionate „conform metodologiei”

Operatoarea de la 112 nesanctionata. Caracal au fost gestionate „conform metodologiei” Ziarul Libertatea a cerut mai multe informații despre cum funcționează Serviciul 112 și cum sunt evaluați operatorii, dar și despre felul în care s-a procedat în cazul Caracal. STS a răspuns doar la jumătate dintre întrebări, iar în cazul operatoarei care i-a răspuns la apel Alexandrei Măceșanu susține că “s-a acționat conform metodologiei”.

Operatoarea de la 112 nesanctionata

Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS) a refuzat să facă public numărul operatorilor 112 din centrele din toată țara, pe motiv că acesta ”se încadrează în categoria informațiilor clasificate”.

Un operator 112 gestionează, în medie, 65 de apeluri pe tură, potrivit STS, însă în centrele 112 cu densitate mare de apeluri (de exemplu, București, Constanța, Cluj), această valoare medie poate ajunge până la 230 de apeluri/operator/tură.

Există 41 de centre 112 pentru preluarea apelurilor de urgență, câte unul în fiecare județ. Centrul 112 București-Ilfov recepționează atât apelurile din București, cât și pe cele din județul Ilfov. Potrivit informațiilor de pe site-ul STS, la București lucrează câte opt operatori pe tură, iar în centrele unice, câte trei operatori pe tura de opt ore.

Citeste continuarea pe libertatea.ro

Publicat: 15 aug. 2019, 10:39 Autor: D. C. Ciao.ro
Pe aceeași temă