Asta este motivul pentru care masina ar fi "zburat" 800 de metri pe camp fara nicio urma de franare. Razvan Ciobanu conducea drogat si fara centura.
Cu ce viteza mergea Razvan Ciobanu inainte de accident? 250 km/ ora! Expertiza preliminară a mașinii conduse de Răzvan Ciobanu arată că airbag-urile s-au deschis la 126 de kilometri pe oră, aceasta fiind viteza în momentul impactului. Istoricul înregistrat de computerul de bord arată că bolidul condus de creatorul de modă a circulat și cu 250 de kilometri pe oră, relatează surse judiciare citate de Mediafax.
In momentul în care airbagurile autoturismului s-au deschis, autoturismul condus de Răzvan Ciobanu ar fi avut o viteză de 126 km/oră, însă specialiștii care au efectuat expertiza auto spun că este posibil ca mașina să fi rulat cu o viteză mai mare înainte de impact.
De asemenea, istoricul computerului de bord ar fi înregistrat și o viteză de 250 de km/oră, anterior impactului. Anchetatorii cred că este posibil ca aceasta să fi fost viteza cu care Răzvan Ciobanu a condus pe autostradă și exclud varianta ca aceasta să fi fost viteza autoturismului imediat înainte de producerea accidentului în care creatorul de modă a murit.
In urma expertizei medico-legale s-a stabilit ca Razvan Ciobanu a avut parte de o moarte violenta. “Din concluziile preliminare (provizorii) ale medicului legist au rezultat următoarele: moartea numitului Ciobanu Răzvan a fost violentă şi s-a produs prin anemie acută, urmare a unui politraumatism cu ruptură de aortă cu hemoragie internă, ce a mai asociat ruptură pulmonară, hepatică şi de coloană toracală.
Totodată, s-a stabilit că leziunile traumatice constatate la necropsie s-au putut produce în circumstanţele unui accident rutier prin lovire cu şi de corpuri dure şi prin comprimare între corpuri dure şi au legătură de cauzalitate directă cu mecanismul de producere a morţii”, a mai precizat Parchetul de pe lângă Judecătoria Constanţa.
“În ceea ce priveşte poziţia în care a fost găsită victima, precizăm că aceasta a fost proiectată în afara autovehiculului şi găsită în proximitatea acestuia, orientată cu faţa în jos. Specialiştii SMURD sosiţi la faţa locului în urma apelului 112 au fost cei care au procedat la modificarea poziţiei victimei, în vederea aplicării procedurilor specifice.
Ulterior finalizării activităţii de cercetare a locului faptei şi plecării organelor de poliţie, în zona respectivă au fost lăsate componente auto irelevante pentru anchetă, împrăştiate pe o suprafaţă mare de teren, fiind posibil ca acestea să fie găsite de trecători”, se mai arată în comunicatul autoritatilor.