Dieta cu fasole verde te scapa de 5 kilograme intr-o saptamana! E ideala pentru vara

Publicat: 10 Jul. 2019, 14:25 Retete & Diete

Dietele de tot soiul sunt la mare cautare, mai ales in sezonul estival. Daca iti doresti sa scapi de cateva kilograme nedorite, poti urma acest regim alimentar simplu.

Dieta cu fasole verde presupune consumarea acestui aliment in fiecare zi. De asemenea, daca va doriti ca efectele sa fie vizibile imediat, trebuie sa renuntati inainte la bauturile alcoolice si la sucuri carbogazoase. Dieta daneza cu pui

Aceasta dieta promite rezultate incredibile, pentru ca va poate scapa de 5 kilograme, in doar o saptamana. Prespune consumul de fasole pastai, supa de legume, carne de peste, fructe si salata de legume. Pe perioada zilelor de dieta mai trebuie sa evitati si cafeaua, produsele de patiserie, dar si in general dulciurile. Pentru o hidratare corecta, se consuma ceai verde si apa plata.

Dieta cu fasole verde

Dieta cu fasole verde te scapa de 5 kilograme intr-o saptamana

Fasolea verde contine putine calorii, de aceea este foarte buna pentru o dieta reusita. Aproximativ 100 de grame de fasole contin 25 de calorii. Datorita gustului deosebit, este o leguma apreciata la noi in tara si e des folosita in dietele de slabit, chiar si de catre vedete.

Aceasta leguma mai contine si vitamina C, fibre, acid folic, magneziu, potasiu, zinc, fier, fosfor, dar si acizi grasi Omega-3. Dieta cu fasole verde este recomandata si de catre nutritionisti, deoarece are compusi activi esentiali pentru mentinerea unei bune sanatati a organismului.

Este o leguma preferata in special de catre iubitorii de carne, fiind un inlocuitor ideal, dar si de catre vegetarieni. Regimul alimentar poate fi urmat si cu fasole galbena, pentru ca efectele sunt similare. Dieta de weekend te ajuta sa slabesti rapid in doar doua zile

Plan alimentar

Mic dejun: 200 grame fasole verde fiarta in aburis si asezonata cu o lingura de ulei de masline si putina zeama de lamaie. Se poate sevi cu doua felii de paine integrala prajita sau cu 200 de grame de cereale integrale.

Gustare (dupa ora 10:00) – se mananca 200 grame de fructe de padure sau un fruct la alegere, mere, ananas, citrice, kiwi.

Pranz: la aceasta masa puteti opta pentru o supa din legume, din care sa nu lipseasca fasolea pastai, fie 200 grame de peste fiert cu garnitura de pastai fierte in abur.

Gustare (dupa 16:00) – se serveste un iaurt degresat de 150 grame.

Cina: 200 grame de fasole pastai gatite la abur si salata de cruditati, rosii si castraveti, potrivit bodygeek.ro.

Publicat: 10 Jul. 2019, 14:25 Retete & Diete
Pe aceeași temă