Câți bani primea Meghan Markle pentru titlul de Ducesă de Sussex

Publicat: 16 Mar. 2021, 12:34 Vedete

Multe persoane s-au întrebat câți bani ar fi încasat Meghan Markle cât timp încă mai purta titlul de Ducesă de Sussex la Casa Regală. Aveau sau nu un venit clar soția Prințului Harry?

Meghan Markle și Prințul Harry au reușit să creeze un ”val” de critici și păreri, după ce cuplul a mers în show-ul celebrei Winfrey Oprah și au făcut destăinuiri despre viața la Palat, familie, copii, sarcină și de ce au renunțat la titlurile regale. Însă, pe lângă faptul că au ales să plece din Familia Regală, au renunțat la statutul de membri seniori ai Casei Regale a Marii Britanii, oare cei doi primeau un anumit venit?

Practic, Meghan Markle și Prințul Harry nu primeau bani la Casa Regală, însă cheltuielile celo doi erau suportate în mare parte de contribuabilii din Regatul Unit şi de Prinţul Charles, prin veniturile generate de afacerile Ducatului de Cornwall, arată Verdict.ro. Cei doi ar fi depășit aproximativ 3 milioane de dolari, fără să fie incluse și cheltuielile de la renovarea reședinței Frogmore Cottage. Totuși, cei doi s-au decis să dea înapoi Casei Regale suma pe care au cheltuit-o pentru renovarea acelui loc, iar un purtător de cuvânt al cuplului a declarat: „A fost adusă o contribuție la Sovereign Grant de către Ducele de Sussex. Această contribuție a acoperit pe deplin costurile necesare renovării Frogmore Cottage, o proprietate a Majestății Sale, Regina și va rămâne reședința din Regatul Unit a Ducelui și familiei sale”.

Câți bani ar fi primit cuplul Meghan Markle – Prințul Harry în urma apariției în interviul cu Oprah

Ducii de Sussex au reușit să ”revolte” opinia publică în urma interviului pe care l-au avut cu prietena lor apropiată, celebra Oprah Winfrey. Cei doi au făcut dezvăluiri care au legătură cu Familia Regală, căsnicia lor, viața de familie, proiectele, presa, situația financiară, despre micuțul Archie, despre a doua sarcină, dar și despre alte subiecte. În urma interviului, presa internațională a scris că Meghan Markle și Prințul Harry ar fi încasat milioane de dolari. Însă, adevărul este cu totul altul.

La momentul la care interviul a fost difuzat, peste 17 milioane de telespectatori au urmărit declarațiile cuplului. Potrivit Spynews, CBS ar fi plătit drepturi de autor și licențe în valoare de 7 milioane de dolari companiei lui Oprah Winfrey, Harpo Productions. Însă, cei doi nu au primit niciun ban, iar declarațiile au fost făcute fără a încasa vreo sumă de bani.

Sursă foto: capturi video Youtube

Publicat: 16 Mar. 2021, 12:34 Vedete
Pe aceeași temă