Mihaela Bilic a devenit noua vedetă Pro TV. Va prezenta o emisiune în locul Oanei Cuzino

Publicat: 25 Aug. 2021, 12:38 Vedete

Mihaela Bilic a devenit noua vedetă Pro TV. Anunțul a fost făcut astăzi de către oficialii postului din Pache Protopopescu. Emisiunea pe care aceasta o va realiza se numește ”Doctor de bine”. 

Mihaela Bilic a devenit noua vedetă Pro TV

La începutul lunii februarie, Mihaela Bilic a anunțat că nu va mai colabora cu emisiunea Arena Bucătarilor, de pe Pro TV. Iată că după plecarea Oanei Cuzino din trust, după 18 ani, Bilic i-a luat locul! Anunțul a fost făcut chiar de către oficialii Pro TV, care au dezvăluit și numele emisiunii pe care celebrul nutritionist o va prezenta: ”Doctor de bine”.

Mihaela Bilic este unul dintre cei mai apreciați și căutați nutriționiști din țară. Ea a absolvit Facultatea de Medicină şi Farmacie „Carol Davila” din Bucureşti, în anul 1996. Și-a efectuat rezidenţiatul în Secţia de Diabet şi Boli de Nutriţie a Spitalului Universitar de Urgenţă Bucureşti, devenind medic specialist în 2002. După șase ani, în 2008, Mihaela Bilic a devenit medic primar în specialitatea diabet, nutriţie şi boli metabolice.

În continuare, Mihaela Bilic și-a aprofundat studiile și a efectuat un master în psihonutriţie la Paris, în 2013. Astfel, ea s-a axat pe studierea modului în care nutriţia şi neurobiochimia ne afectează emoţiile. Totodată, Mihaela Bilic este autoarea unor cărți de nutriţie bine primite de public. În 2007 a publicat „Trăiesc, deci mă abţin”, iar patru ani mai târziu – „Sănătatea are gust”, o carte de nutriţie dedicată întregii familii.

Sfaturile Mihaelei Bilic pentru a slăbi

Potrivit specialistului, dacă vrem să scăpăm de kilogramele nedorite nu trebuie să ne înfometăm, ci doar să ne hrănim cât mai corect.

Vă propun, confidențial și în secret, o cură de slăbire care funcționează garantat și vă dă posibilitatea să fiți în formă maximă”, a scris Mihaela Bilic, într-un mesaj pe pagina sa oficială de Facebook.

Apoi a detaliat planul regimului:

“Cură de slăbire/detoxifiere/schimbare metabolism și eliminare dependentă de mâncare: – principiu- 2 mese/zi compuse din legume, produse lactate, oua și pește/fructe de mare. Totul gătit la abur, la cuptor, sau la grătar, cu maxim 1 lingură de ulei/zi – permise la liber- apă, ceai și cafea, limonadă îndulcite cu îndulcitori, băuturi răcoritoare cu îndulcitori ( tip Zero/Max) – excepție- se pot folosi 1-2 linguri de parmezan/brânză rasă pe post de condiment, în loc de ulei Dimineața- ceai sau cafea (pot fi cu lapte) Prânz – 1 iaurt/brânză proaspătă/cottage cheese (perle de brânză) cu legume crude SAU un castron de ciorbă de orice fel Seara- pește de orice fel (inclusiv conservă) cu legume gătite/salată SAU un castron de ciorbă de orice fel Atenție: leguminoase de tip fasole boabe, linte, mazăre, năut/humus maxim de 2 ori/ săptămână La nevoie și în caz de foame se pot adăuga suplimentar la prânz 1-2 ouă fierte/omletă Nu contează orele de masă, important e să nu fie mai mult de 2/zi. Nu contează cât de mare e porția de pește. Nu contează greutatea de plecare, vârsta sau sexul, e general-valabil. Contează ca regimul să fie ținut minim 3 săptămâni (ideal ar fi 3 luni), doar atunci se dă un „restart” cu adevărat întregului organism. Și ca să terminăm într-un ton optimist, până inventez dieta cu bere, vâ spun că 1 dată/ săptămână e voie să vă faceți de cap cu un pahar de alcool (vinul e ideal), carne în loc de pește și o porție de cartofi, cât să nu uitați gustul carbohidraților? Promit că „nu se pune”, închid ochii și trecem cu vederea? Merită efortul…”.

Publicat: 25 Aug. 2021, 12:38 Vedete
Pe aceeași temă