Mănânci grăsimi și slăbești cu dieta ketogenică

Publicat: 02 Feb. 2017, 17:12 Retete & Diete
Mănânci grăsimi și slăbești cu dieta ketogenică

Ce alimente sunt permise în dieta ketogenică

Proteine din carne, lactate și ouă

Carne: pui, porc, vită, oaie, miel, capră, berbec, ied și pește, ficat.

Aruncă din bucătărie orice fel de mezeluri, cârnații, carnea afumată sau procesată industrial.

Lactate: lapte, unt, iaurt grecesc, smântână, telemea maturată, cașcaval, brânzeturi franțuzești sau italienești, practic cam orice îți dorești.

Idealul ar fi să găsești o sursă de încredere pentru lactate, ca să le poți consuma cât mai proaspete și naturale.

Ouă: sunt de preferat ouăle de țară sau bio

Grăsimi din uleiuri și semințe

Pe lângă grăsimile care vor veni și din alimentele cu proteine, o mare parte din aportul zilnic provine din uleiuri, semințe și fructe cu nivel crescut de grăsimi sănătoase.

Uleiuri permise:  in, cocos, cânepă, germeni de grâu, avocado, nuci, seminţe de dovleac, măsline, porumb şi seminte de struguri, măsline

Semințe și fructe uscate: alune de pădure, migdale, nucă românească, nuci braziliene, caju, macadamia, fistic, semințe de in și de floarea soarelui, semințe de dovleac, sâmburi de caisă și semințe de susan

Alte surse de grăsimi vegetale: avocado, nuca de cocos și uleiul de cocos, măslinele și uleiul de măsline

« Pagina anterioară Continuarea articolului »

Publicat: 02 Feb. 2017, 17:12 Retete & Diete
Pe aceeași temă