Dieta cu piersici. Cum să slăbești la timp pentru proba costumului de baie

Publicat: 23 Jun. 2021, 11:02 Retete & Diete
Dieta cu piersici. Cum să slăbești la timp pentru proba costumului de baie

Vara este în toi, chiar dacă vremea nu prea ne permite să mergem la mare pentru a ne etala noul costum de baie. Însă, pentru a arăta perfect pe plaja, Ciao.ro îți prezintă o dietă care te va face să slăbești exact așa cum îți dorești!

Dieta cu piersici este eficientă întrucât accelerează metabolismul şi te va ajuta să pierzi surplusul de kilograme, însă pentru efecte maxime este bine să consumi cel puţin doi litri de apă pe zi, iar în timpul acestei diete nu ai voie să consumi pâine ori alt ingredient decât cele menţionate în dietă. De asemenea, nu ai voie să consumi nici cafea ori altă băutură în afară de apă.

Idei de meniu dieta cu piersici

LUNI

Mic dejun – 100 ml lapte degresat, o cafea îndulcită cu zaharină, o felie de pâine prăjită cu marmeladă light şi 150 ml suc natural de piersici.
Prânz – O porţie de supă de legume, 200 g peşte la grătar cu 50 g cartofi natur, o piersică.
Gustare – Două piersici sau nectarine
Cină – 100 g salată de vinete (fără maioneză) cu două roşii, o felie de pâine integrală, 100 ml iaurt degresat.

Citește și: Dieta cu brânză. Cum să slăbești fără să te înfometezi

MARŢI

Mic dejun – 100 ml iaurt degresat, 1 piersică, o cafea îndulcită cu zaharină.
Prânz – salată din doi ardei copţi, 200 g piept de curcan la grătar, o felie de pâine integrală, o nectarină
Gustare – două nectarine mici.
Cină – 150 g legume (la alegere) fierte, 100 g peşte la grătar, o felie de pâine integrală şi un iaurt degresat.

MIERCURI

Mic dejun – 200 ml lapte degresat cu 50 g cereale integrale, o piersică, o cafea cu zaharină.
Prânz – 200 g de mazăre gătită,50 g brânză telemea de vacă, două roşii.
Gustare – 200 g salată din fructe de sezon (piersici, caise, pepene galben) fără frişcă şi fără alcool.
Cină – 150 g de broccoli fiert, 200 g peşte la grătar, o nectarină.

JOI

Mic dejun – 200 ml suc de kiwi şi piersici, 200 ml lapte degresat, cafea îndulcită cu zaharină, o felie de pâine integrală cu marmeladă light.
Prânz – 200 g piept de pui la grătar, 100 g fasole verde şi morcovi fierţi, 200 g salată din două roşii, un castravete, o ceapă potrivită şi un ardei gras condimentate cu puţin ulei de măsline şi sare, o felie de pâine integrală. Gustare; O piersică.
Cină – 200 g legume (la alegere) fierte, 150 g peşte la grătar, 100 ml iaurt degresat.

VINERI

Mic dejun – 1 piersică, o nectarină, 100 ml iaurt degresat cu 50 g de cereale integrale, o cafea îndulcită cu zaharină. Prânz – 200 g salată de roşii, castraveţi şi ceapă, două pulpe de pui la grătar.
Gustare – 100 g fructe de pădure (poţi înlocui şi cu nectarine sau piersici) cu 50 ml iaurt degresat.
Cină – 200 g peşte la grătar, 100 g cartofi natur, piersici la discreţie.

Publicat: 23 Jun. 2021, 11:02 Retete & Diete
Pe aceeași temă