Compania aceasta isi trimite angajatii in vacante de lux. De ce a luat patroana aceasta decizie nemaiintalnita in randul angajatorilor

Publicat: 20 aug. 2018, 11:17 Autor: D. C. Life

ITC este o agentie de turism fondata in anul 1974. In prezent, este condusa de Jen Atkinson.

Si deciziile ei i-au luat pe toti prin surprindere. Mai ales cand au aflat cum isi trateaza angajatii de la ITC. Compania aceasta isi trimite angajatii in vacante de lux! Este un lucru rar intalnit in lume, mai ales in Romania.

Jen Atkinson conduce una dintre cele mai de succes agenţii de turism din Marea Britanie. Angajatii ei o iubesc si au si de ce. Femeia a avut probleme grave in anul 2009, cand a venit criza. Oamenii au inceput sa reduca destul de mult cheltuielile de vacanta.

Si, cum compania ITC era de moda veche si nu era prezenta in mediul online, a fost o lovitura grea pentru afacere. Jen era director de marketing in anul 2009. A avut un plan care a dus la salvarea companiei de turism de la faliment. S-a dus cu el la fondatorul ITV, Drew Fosteer.

Compania aceasta isi trimite angajatii in vacante de lux„Am notat totul pe doi coli A4 şi am mers la Drew. El a fost de acord şi aşa am ajuns să conduc ITC”, povesteşte Atkinson, ajunsă astăzi la 43 de ani, celor de la Daily Mail.

Planul ei a fost ca, in loc sa intre in mediul online cu pachete turistice spre vanzare, sa investeasca bugetul de promovare in cautarea unor clienti de lux. Calatoriile nu erau scumpe, ci pe placul clientilor. Ce isi doreau, ea le oferea.

Compania aceasta isi trimite angajatii in vacante de lux„M-am gândit că dacă putem oferi ceva ce oamenii nu pot cumpăra online, afacerea noastră are o şansă de supravieţuire”, îşi aminteşte Atkinson. Strategia ei a dat rezultate. In prezent, ITC generează venituri de peste 95 de milioane de lire sterline anual. Numărul angajaţilor a ajuns la peste 200, în condiţiile în care în 2009 acesta era de 80.

Compania aceasta isi trimite angajatii in vacante de luxSi, pentru ca succesul firmei sa fie garantat, compania isi trimite angajatii de 2-3 ori pe an in vacante de lux. De ce? Pentru ca ei sa inteleaga mai bine ce le vand clientilor dornici de o vacanta.

„Ideea e să le poţi oferi clienţilor exact ceea ce îşi doresc. Prin urmare, atunci când vorbeşti de o anume destinaţie, angajaţii pot sugera anumite camere sau activităţi”, completează Jen Atkinson.

Publicat: 20 aug. 2018, 11:17 Autor: D. C. Life
Pe aceeași temă
×