Panica mare pentru clientii bancii ING, care se confrunta cu o problema serioasa incepand de vineri, 5 octombrie. A aparut o eroare majora la sistemul de plati.
Astfel, departamentul de plati a trebuit sa raspunda multor reclamatii venite de la clientii bancii. Raspunsul lor a fost prompt si au promis ca vor rezolva aceasta problema cat mai repede cu putinta.
Foarte multi clienti s-au plans de faptul ca s-au scos mai multi decat era normal, ceea ce evident reprezenta o problema majora pentru majoritatea oamenilor.
Prin urmare, daca un client a efectuat o plata de 100 lei, aceasta s-a dublat, fiind inregistrata de 2 ori, iar din cont automat i s-au retras 200 de lei.
Moms (mame, n.r.) care aveţi cont la ING şi aţi făcut plăţi în ultimele 3 zile să vă verificaţi contul. Mie mi s-au dublat tranzacţiile şi am sold cu minus. Înţeleg că nu sunt singurul utilizator în situaţia asta”, a fost avertismentul unei cliente pe Facebook.
Raspunsul celor de la ING nu a intarziat sa apara: „Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioritate la remedierea ei”.
„Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior” au spus reprezentantii bancii.