A inhalat spray deodorant ca sa se drogheze. Ce s-a intamplat cu tanarul de 19 ani dupa 9 zile

Publicat: 16 Nov. 2018, 18:31 Life
A inhalat spray deodorant ca sa se drogheze. Ce s-a intamplat cu tanarul de 19 ani dupa 9 zile

Un tanar din Olanda, tara unde drogurile ca marijuana sau cannabis sunt legale, s-a drogat cu un produs cosmetic.

A inhalat spray deodorant ca sa se drogheze

A inhalat spray deodorant ca sa se droghezeA ajuns la spital, dar doctorii nu au reusit sa il resusciteze. Asa ca i-au indus coma in speranta ca ii vor salva viata. Dupa 9 zile de spitalizare, medicii l-au declarat in moarte clinica. L-au deconectat de la aparate si tanarul de 19 ani care s-a drogat cu spray deodorant a murit.

Medicii din Olanda care s-au ocupat de cazul lui cred ca inima a fost afectata. E posibil ca toate chimicalele din spray sa ii fi sensibilizat acest organ. Slabirea inimii inseamna ca orice stimul poate duce la stop cardiac.

Spray-ul deodorant i-a afectat inima

A doua teorie zice ca spay-ul i-ar fi micșorat forța de contracție a mușchiului inimii. A treia teorie spune că deodorantul ar fi putut duce la spasme ale arterelor coronare.

„Starea de hiperactivitate în care se afla pacientul poate indica halucinații înspăimântătoare”, a explicat Kramp, medicul tanarului de 19 ani care a murit. Este posibil ca adevarata cauza a decesului sa fie supra-sensibilizarea inimii.

Pericolul din spray-ul deodorant

Pe langa probleme cu inima, inhalarea de spray deodorant poate afecta ficatul sau rinichii, auzul, creierul si probleme de comportament. In America, 125 de persoane mor an de an dupa ce consuma deodorant. In Marea Britanie, mor 64 de persoane pe an, informeaza digi24.ro.

« Pagina anterioară

Publicat: 16 Nov. 2018, 18:31 Life
Pe aceeași temă