A inhalat spray deodorant ca sa se drogheze. Ce s-a intamplat cu tanarul de 19 ani dupa 9 zile

Publicat: 16 Nov. 2018, 18:31 Life
A inhalat spray deodorant ca sa se drogheze. Ce s-a intamplat cu tanarul de 19 ani dupa 9 zile

Un tanar din Olanda, tara unde drogurile ca marijuana sau cannabis sunt legale, s-a drogat cu un produs cosmetic.

A inhalat spray deodorant ca sa se drogheze si a ajuns la spital. Tanarul de 19 ani din Olanda a murit dupa 9 zile de chin. Medicii vor sa atraga atentia asupra pericolului in care se afla cei care vor sa se drogheze. Spray-ul deodorant nu este conceput pentru a fi ingerat de oameni sau animale.

Medicul Kelvin Harvey Kramp de la Spitalul Maasstad din Rotterdam, sustine ca cazuri sunt extrem de rare, scrie CNN. Kramp a explicat că riscurile și consecințele unui astfel de gest nu sunt cunoscute publicului larg. Tanarul de 19 ani avea o istorie de simptome psihotice.

A inhalat spray deodorant ca sa se droghezeA fost internat într-un centru de reabilitare din cauza abuzului de cannabis și ketamină. Medicii i-au prescris anti-psihotice. In iulie, tanarul si-a pus un prosop pe fata si a inhalat spray deodorant. A devenit hiperactiv, apoi circulatia lui s-a oprit brusc. A intrat in stop cardiac si s-a prabusit la pamant.

Continuarea articolului »

Publicat: 16 Nov. 2018, 18:31 Life
Pe aceeași temă