Oameni injectați cu insulină în locul vaccinului antigripal. Cum s-a întâmplat asta

Publicat: 08 Nov. 2019, 15:42 Life
Oameni injectați cu insulină în locul vaccinului antigripal. Cum s-a întâmplat asta

Eroare gravă în sistemul medical după ce mai multe persoane au ajuns la spital, în stare gravă.

Oameni injectați cu insulină în locul vaccinului antigripal. Multe persoane au fost injectate cu insulină, în loc de vaccin antigripal, în Oklahoma, SUA.

Potrivit Fox News, eroarea s-a petrecut dintr-o greșeală a farmacistului care a efectuat injecțiile, într-un cămin pentru persoane cu dizabilități. Printre victime s-au enumerat inclusiv angajați ai căminului.

Oameni injectați cu insulină în locul vaccinului antigripal

Oameni injectați cu insulină în locul vaccinului antigripal

Echipele de intervenție au fost cele care i-au găsit pe pacienți în stare de șoc, cei mai mulți neputând vorbi sau merge.

„Oamenii zăceau pe jos, aveau nevoie de ajutor, dar nu puteau comunica”, a spus un reprezentant de-al poliției după ce i-a lăudat pe membrii echipajului de salvare care au făcut o treabă excelentă identificând sursa problemei.

Farmacistul care a injectat insulina avea contract de colaborare cu instituția respectivă și se deplasase miercuri pentru a putea administra vaccinurile antigripale.

De reținut că excesul de insulină poate duce la o scadere prea bruscă a nivelului de zahar în sânge, deoarece glucidele părăsesc rapid sângele, pentru a hrani celelalte celule și, în loc sa ofere energie, epuizează organismul brusc.

Astfel că se instaleaza hipoglicemia, cu transpiratii reci, tremuratul mainilor, anxietate intensa și stare de confuzie generala. Simptomele pot fi grave și constituie o urgență medicală.

Publicat: 08 Nov. 2019, 15:42 Life
Pe aceeași temă