Hairstylistul Adi Constantin, despre cum i-a afectat pandemia afacerea cu salonul de înfrumusețare situat într-o zonă de fițe a Capitalei.
Adi Constantin, unul din celebrii hairstyliști autohtoni, prin mâinile căruia au trecut multe persoane publice, a vorbit deschis despre ce a însemnat această perioadă de izolare pentru el. Acesta a recunoscut, într-un interviu exclusiv pentru CIAO.ro, că a avut pierderi uriașe, cheltuieli, dar și că se descurcă greu cu banii de cand salonul sau este inchis.
Reporter: Ce faci, Adi? Cum ești? De cât timp ești în izolare?
Adi Constantin: Vă salut cu drag… Izolarea persistă de circa două luni… eu, de fel, trecut fiind, după cum bine știți, prin pierderi de neînlocuit… Această încercare este mică pe lângă trăirile dureroase de care am avut parte în trecut!
Reporter: Ce impact a avut această pandemie asupra industriei înfrumusețării din România? Dar în afacerea ta?
Adi Constantin: Consider că impactul este unul neplăcut, care îngreunează mai ales segmentul de cliente purtătoare de extensii care, nu-i așa, săptămânal, călcau pragul salonului pentru întreținerea uzuală a acestora!
În afacerea mea, atât eu, cât și asociata mea, Andra, suntem afectați!
Reporter: Dacă ai face un calcul simplu…. Poți spune câti bani ai “pierdut” în această perioadă de izolare?
Adi Constantin: Este destul de greu de estimat. A trebuit să susținem tot ce înseamnă acest business. Estimez undeva la aproape 13-15 mii euro pe cele 2 luni.
Reporter: Salonul îl ții închis, dar cu toate acestea plătești chirie, cheltuieli?
Adi Constantin: Da, bineînțeles. Plata chiriei am amânat-o până la reluarea activității.
Reporter: Cum te descurci cu banii în această perioadă? De unde câștigi?
Adi Constantin: Mă descurc greu cu banii ca fiecare dintre noi, din păcate este o perioadă în care nu câștig din nicio parte.
Reporter: Cum ai procedat, în această perioadă, cu clientele insistente care au dorit să le vopsești neapărat?
Adi Constantin: Clientele mele sunt puternice emoțional (zâmbește – n.r.), așadar nu au avut fluctuații de comportament sau crize depresive… nu au insistat să se vopsească însă cele cu culori unitare au avut parte de sfatul meu atunci când au simțit nevoia să își reîmprospăteze nuanța.
Reporter: Ai oferit consultanță pe skype, video call clientelor?
Adi Constantin: Da, îndeosebi celor blocate în alte țări, firește, le-am oferit consultanță însă nu contracost.
Reporter: La tine la salon aveai și angajați? Ce decizie ai luat în privința lor?
Adi Constantin: Împreună cu asociata mea am decis să ne susținem angajații atât cât putem, sperând că totul revine la normal până la reînceperea activității.
Reporter: Ce sfaturi le poți da femeilor… cum să se vopsească acasă, singure, în această perioadă, fără să dea greș?
Adi Constantin: Știi… asta cu sfaturile și tutoriale făcute grămadă prin care să amăgesc publicul cum că va fi benefică de un rezultat „safe” … nu merge. Nu poți controla așa ceva, așadar nu sunt de acord, drept pentru care nu am încurajat niciodată aceste procese făcute acasă cu produse sau ustensile comerciale și fără asistență!
Reporter: Dar să se tundă? Ar putea face asta fără să se sluțească? Mă refer la cele care vor să-și taie vârfurile despicate… nu vorbim despre schimbări de look.
Adi Constantin: Nici pe departe! „Tunsoare by your self” egal catastrofă … nu există așa ceva, să fim serioși!
Reporter: Poți recomanda tratamente de păr ce pot fi făcute acasă? Poate pentru clientele care au părul deteriorat și care urmau aceste tratamente de hidratare în saloane. Care ar fi cel mai la îndemână?
Adi Constantin: Tratamentele cu infuzii din salon nu pot fi reproduse acasă, însă, firește, există tipuri de tratamente de hidratate BIO sau nu, pe care le pot urma fetele și la domiciliu. Sau acele fiole fără clătire cu Aminexil pentru prevenirea căderii și a fortifierii rădăcini părului!
Reporter: Cum crezi că va fi industria frumuseții după ieșirea din izolare?
Adi Constantin: Preconizez că va fi o perioadă grea, ușor timidă din partea clientelor însă, având în vedere că multe dintre ele s-au chinuit enorm în a se face singure, vor reveni pentru un look de invidiat.
Însă tabăra Nr 2 (râde – n.r), și anume clientele purtătoare de extensii de mulți ani, vor reveni regulat fără dubii.
Reporter: Cum ti-ai pregătit salonul pentru redeschidere? Cât a fost investiția?
Adi Constantin: Da. Încă de la început ne-am luat toate măsurile necesare pentru a oferi singuranța clientelor, cât și angajaților. Viziere, dezinfectant, lampă Uv etc.
Reporter: Adi, care este situația faimoaselor extensii arăbești pe care doar tu le aduci și aplici în România? Se mai vând?
Adi Constantin: În ceea ce privește importul de extensii, în anul 2019, ne-am asigurat un stoc suficient pentru începutul anului 2020, deci suntem destul de „safe” și în privința asta… Așadar, pentru a răsfață publicul care optează pentru extensiile marca Adi Constantin, am să gândesc o promoție ca să pot bucura pe această cale clientele pentru că eu, întodeauna, am gândit pachete accesibile pentru ele, pentru voi toate. Am reușit să demonstrez în ani că nu sunt un nume notoriu și doar atât, garanția asupra serviciilor, respectiv echipa mea, atât de instruită de către mine, fac ca standardele Adi Costantin să rămână o carte de vizită.