Cristina Bâtlan este fondatoarea celebrului brand românesc de încălțăminte și genți, proiectul ei de suflet, dar și-a făcut debutul, în urmă cu jumătate de an, și pe piața de skincare. Brandul se găsește deja pe piața autohtonă, dar și în Elveția și Anglia. În interviul exclusiv acordat pentru CIAO.RO, jurata de la Imperiul Leilor ne-a povestit că a investit până acum în linia de creme un milion de euro, dar și ce se întâmplă cu afacerile de la Imperiul Leilor în care a decis în emisiune să se implice.
Cristina Bâtlan este genul de afacerist care are un plan bine pus la punct înainte de a demara acțiunea. Jurata de la Imperiul Leilor a intrat pe piața de skincare și are planuri mari.
Până să ia decizia finală, jurata de la Imperiul Leilor a alocat 2 ani pentru studiul pieței și pentru întâlniri cu diverși producători. “L-am lansat pe piață de 6 luni, însă nu i-am făcut deschiderea oficială. Va fi în septembrie, după ce se întoarce lumea din vacanță. Însă ce e foarte important la acest brand este că l-am lansat și în străinătate, adică în Elveția și în Anglia. Se vinde online global și îl pregătim ca pe un brand global. Am creat o echipă mixtă de chimiști români și americani și ne-am propus să creăm skincare de înaltă calitate, super-premium, astfel încât ele să izoleze complet pielea înainte să folosești make-up. Am investit peste 1.000.000 de euro deja”, a declarat, pentru CIAO.RO, Cristina Bâtlan.
Femeia de afaceri a pornit afacerea împreună cu doi asociați, ea având acțiuni majoritare. Și-a dorit să aibă alături specialiști, care să valideze standarul de calitate al produselor.
“Eu sunt investitor cu 50% și am doi asociați, unul inginer în standarde de calitate, iar altul doctor în chimie, astfel încât să am și o echipă de oameni pe care să mă bazez cu adevărat, adică super profesioniști. Sunt români, pe americanii cu care eu începusem să lucrez deja i-am adus în companie. Chanand are produse pentru tenul matur, linia gold, care conține cinci produse și un SPF și o linie compusă din patru produse pentru tenul tânăr cu efecte pentru tenul cu acnee dar și pentru prevenția acesteia. În Anglia suntem listați în clinici de estetică și clinici de dermatologie. Ne dorim să ajungem la Harods și sperăm să fim anul viitor la Harods și în cele mai prestigioase locuri, astfel încât fiecare român din țară asta să se mândrească că există calitate și competență și în România”, a adăugat Cristina Bâtlan.
În paralel cu timpul alocat pentru business-ul de skincare, jurata de la Imperiul Leilor se ocupă și de investițiile din cadrul emisiunii de la Pro TV. Dacă unele afaceri deja produc bani și sunt extinse, altele urmeaza să fie lansate. Cert este că Bâtlan nu figurează doar cu numele, ci se preocupă de bunul lor mers. “Timp nu am deloc, pentru că am investit foarte mult, de la peleți la skincare, la ondulator de păr fără căldură. Și toate afacerile astea pe care chiar dacă le-ai preluat acum 2 ani sau 3 ani, par că sunt foarte simple, nicio afacere, indiferent că e mică sau mare, nu este simplă, pentru că cel alături de care ai intrat în business are nevoie de susținerea ta și de prezența ta măcar din când în când acolo. Și acest din când în când înseamnă tot timpul meu.
Imediat o să mergem la Târgu Jiu și eu și Wargha Enayati, pentru că în sfârșit vom lansa noua fabrică de peleți, care a durat o veșnicie construirea ei. Echipamentele sunt super specializate, sunt echipamente foarte mari, care au avut nevoie de construcții speciale ca să poată fi amplasate. Și mai am lucruri foarte grele de pus în piață și care au nevoie de mine. Deci de la energie solară, peleți, ondulator de păr fără căldură, brânzeturi, miere am avut toate tipurile de investiții la Imperiul Leilor. De unele mă ocup îndeaproape, pe altele nici nu le-am început încă”, a spus, pentru CIAO.RO, Cristina Bâtlan.
Femeia de afaceri susține că nu este pe pierdere cu nicio investiție și este optimistă în privința profitului, fiind vorba doar o chestiune de timp. “Păi eu zic despre mine că-s cel mai norocos om de pe planetă, adică toate aduc bani. Bineînțeles că peleții s-au susținut, au consumat bani până acum. Sperăm ca din iarnă să producă ceva bani, pentru că avem cea mai performantă fabrică acum din România de producție de peleți.
Ondulatorul de păr fără căldură este profitabil. Vrem să-l lansăm internațional, deci va fi un brand global. Este un brand care a început cu mono produs, iar acum pentru acest brand am dezvoltat trei noi produse, astfel încât să putem fideliza mai mult clientul și să fim mai aproape de client. Musette are nevoie de timpul meu și are nevoie de mine, pentru că indiferent cât de mulți designeri am angaja, tot e nevoie de mine acolo și am o echipă extraordinară cu care mă înțeleg foarte bine și cu care comunic foarte bine”, a mai spus jurata de la Imperiul Leilor.