Adevăratul motiv pentru care Jennifer Lopez şi Shakira nu au fost plătite pentru spectacolul de la Super Bowl

Publicat: 10 feb. 2020, 10:00 Autor: Ionita Nicoleta Vedete
Adevăratul motiv pentru care Jennifer Lopez şi Shakira nu au fost plătite pentru spectacolul de la Super Bowl

Shakira și Jennifer Lopez au oferit un spectacol incendiar în pauza ediției de anul acesta a galei Super Bowl. Cele două dive latino au încântat publicul timp de aproximativ 15 minute, perioadă în care au cântat 20 de piese. Prestația din finala campionatului de fotbal american nu le-a adus niciun beneficiu financiar celor două artiste, dar show-ul pus în scenă de Shakira și J.Lo va rămâne cu siguranță drept unul dintre cele mai incendiare care au avut loc până acum în cadrul galei Super Bowl.

Niciun artist nu primește bani pentru a cânta la Super Bowl

Spectacolul din pauza finalei Super Bowl a devenit deja celebru în toată lumea. An de an, unii dintre cei mai cunoscuți artiști vin pe scenă și încearcă să ducă show-ul la cel mai înalt nivel. Și au toate motivele să facă acest lucru, ținând cont de faptul că spectacolul din pauza finalei campionatului de fotbal american are audiențe record în fiecare an. Și pentru că show-ul este atât de urmărit, și câștigurile financiare sunt pe măsură. Un singur spot publicitar, care are în medie aproximativ 30 de secunde, poate costa peste 5 milioane de dolari.

Cu toate acestea, Shakira și Jennifer Lopez, care au depășit toate așteptările cu spectacolul oferit în cadrul ediției de anul acesta, au plecat acasă fără să primească bani. Nu pentru că nu ar fi meritat, ci pentru că NFL nu a plătit niciodată niciun artist care a cântat în pauza de la Super Bowl. Tot ce ține de producția spectacolului, de sonorizare, lumini și chiar costumele celor care apar pe scenă, este susținut financiar de NFL. În această situație, ne-am putea întreba cum de acceptă marii artiști să susțină concerte în pauza de la Super Bowl? Răspunsul este foarte simplu: Super Bowl este cel mai urmărit eveniment televizat în Statele Unite, cu o audiență de 100 de milioane de telespectatori. Astfel, pentru un spectacol de cel mult 15 minute, artiștii își pot îmbunătăți considerabil imaginea, în condițiile în care expunerea este maximă. De exemplu, Shakira și J.Lo au avut o creștere de aproximativ 300 de procente în ceea ce privește vizualizările și nu numai, în urma prestației de la Super Bowl. Astfel, putem spune că afacerea este profitabilă pentru ambele părți, mai ales că anul acesta s-a doborât încă un record: 5,6 milioane de dolari s-au plătit pentru 30 de secunde de publicitate la Super Bowl.

Shakira și Jennifer Lopez, show de zile mari

În ziua în care a împlinit vârsta de 43 de ani, Shakira a deschis spectacolul de la Super Bowl 2020. Cu un corp de invidiat și cu dansuri care au extaziat publicul, artista a dat dovadă de o energie debordantă. Îmbrăcată într-o rochie roșie, Shakira a cântat câteva dintre hiturile sale, atât în limba spaniolă, cât și în limba engleză. Pe scenă, alături de artista din Columbia, a fost și portoricanul Bad Bunny. Publicul a fost impresionat de prestația Shakirei, iar aceasta a răspuns pe măsură: la ultima piesă a fost purtată pe brațe de fani.

Apoi, Jennifer Lopez a pus stăpânire pe scenă. La cei 50 de ani ai săi, a avut un show fără greșeală. Pe lângă melodiile interpretate, J. Lo a oferit și un moment artistic mai special, care le-a stârnit imaginația spectatorilor de sex masculin: un dans la bară. În cel mai recent film al său, ”Hustlers”, Jennifer Lopez joacă rolul unei dansatoare la bară.

J. Lo și-a încheiat recitalului alături de fata sa, Emme, în vârstă de 11 ani. Cele două au cântat împreună o piesă. Și pentru că show-ul a avut loc totuși în pauza unui eveniment sportiv, Shakira a interpretat și melodia ” Waka Waka”, care a fost imnul Campionatului Mondial de Fotbal din 2010.

 

Publicat: 10 feb. 2020, 10:00 Autor: Ionita Nicoleta Vedete
Pe aceeași temă