Adevarul despre sampania Armand de Brignac! Cine este realul proprietar si de ce o sticla valoreaza cat un apartament

Publicat: 08 mai 2017, 11:19 Autor: Echipa Ciao.ro Life
Adevarul despre sampania Armand de Brignac! Cine este realul proprietar si de ce o sticla valoreaza cat un apartament

Zilele trecute, Cancan.ro, site-ul nr. 1 din România, prezenta o exclusivitate in Romania si anume: au prezentat bonul de plata al unui strain generos. Este vorba de un afacerist care s-a distrat de zor intr-un club de fite din Capitala. Acesta a comandat cea mai scumpa sampanie din tara: Armand de Brignac!

Sampania scumpa si sofisticata a reusit sa ridice valoarea notei finale la valoarea de 476.941 ron! Da, da! O singura sticla de sampanie costa 45.000 euro! Afla mai multe detalii AICI! Dar care este povestea acestei sticle de sampanie si a brandului care a ajuns atat de sofisticat si extravagant?

Jean-Jacques Cattier, producatorul sampaniei Armand de Brignac
Jean-Jacques Cattier, producatorul sampaniei Armand de Brignac

Jean-Jacques Cattier este un producator de sampanie din tata-n fiu, originar din Montagne de Reims, provincia Champagne. El a gandit conceptul Armand de Brignac care tocmai a implinit 11 ani pe piata, informeaa finesociety.ro.

Norocul lor, am putea spune, a fost un scandal rasist din 2006 in care directorul de la Roederer, producator al sampaniei Cristal, a fost intrebat de un jurnalist daca imaginea brandului nu este afectata de faptul ca mult artisti americani de hip-hop o cumpara. Raspunsul lui Frédéric Rouzaud – „Ce să facem și noi? Nu putem să le interzicem să cumpere…” – l-a enervat pe Jay-Z care a boicotat brandul Cristal.

La cateva luni de cand Jay-Z incepuse boicotul impotriva brandului Cristal, lansase un videoclip in care aparea o sticla de Armand de Brignac. Pe care o cumparase, nu o primise pentru promovare. Jean-Jacques Cattier glumea pe seama faptului ca a taiat factura pentru sticla de sampanie care l-a facut faimos!

Dupa ce videoclipul a fost lansat, distribuitorul oficial al sampaniei Armand de Brignac din America avea 600.000 mailuri in inbox. Evident, erau cereri pentru faimoasa sampanie. Dar bandul nu a fost popular la inceput si nici nu avea numele de azi.

Initial, familia crease brandul Cattier si sampania era fara glorie. Inainte de a produce licoarea bachica, vindeau struguri. A fost lansata, pentru prima data, la sfarsitul Primului Razboi Mondial. Numele Armand de Brignac a fost o inspiratie de moment aparuta in timp ce Jean-Jacques Cattier discuta cu fiul lui: „Cum ar fi dacă am face o prestige cuvée care să fie peste Dom Pérignon și Cristal?”

Cei doi au amestecat 3 „cuvées” din ani diferiti pentru un gust unic si numele a fost ales ca tribut pentru mama lui Jean-Jacques Cattier. In anii ’50, femeia era fascinata de un roman in care personajul principal se numea ‘de Brignac’. Sticla metalizata a fost creata de André Courrèges pentru o varianta Cattier, dar au reprodus-o intr-o varianta mai luxoasa.

Elementul care o face unica, speciala si dorita este asul de inima neagra. Pentru ca hip-hop-erii american nu pot sa ii pronunte numele, sampania a primit porecla „Ace of Spade”. In 2010, Armand de Brignac Brut Gold NV a iesit pe primul loc in cadrul unei degustari pe nevazute. La test au participat 100 de sampanii 🙂 Si ambalajele nu au fost prezentate celor prezenti.

In 2014, dupa ce l-a facut celebru, Jay-Z a vizitat producatorul sampaniei Armand de Brignac. A vizitat cramele, a stat de vorba cu Jean-Jacques Cattier si i-a cumparat afacerea. Practic, „Armand de Brignac” este brandul lui Jay-Z, el l-a făcut celebru și tot el l-a cumpărat.

Publicat: 08 mai 2017, 11:19 Autor: Echipa Ciao.ro Life
Pe aceeași temă