In noaptea de marti spre miercuri, adica pe 29 martie la miezul noptii, pe site-ul eMag.ro a pornit o campanie de super reduceri. Acestia au numit-o Ziua cumparaturilor online si au oferit rabaturi considerabile la o sumedenie de produse care se afla pe site-ul lor. Si in stoc.
Dar se pare ca, asa cum Ciao.ro a dezvaluit in cursul zilei de miercuri, mai multi clienti s-au trezit cu comenzile anulate, indiferent de produsul comandat sau de numarul de bucati cerute. Compania nu a oferit nicio explicatie si nici nu si-a anuntat, asa cum era normal, clientii in prealabil cu un SMS sau printr-un apel telefonic.
Afla aici ce au patit niste tineri, clienti fideli eMag!

In tot acest timp, un reprezentant a incercat sa calmeze clientii si sa le spuna ca fiecare va primi ce a cerut. Dar o singura bucata, nu 2 sau 3… Sau mai multe. Ci un singur produs la un pret super redus.

„Aceasta este o comunicare oficiala eMAG: În noaptea de miercuri, 29 martie, în intervalul 00:15 – 07:15, o serie de produse au avut afișat un preț eronat.
Fiecare client eMAG care a facut comenzi în acest interval va primi câte un produs comandat la prețul afișat. In plus, daca veti citi comentariile pe Facebook-ul eMAG veti descoperi acest raspuns in discutia cu clientii care au comandat.”