eMAG a dat din nou eroare! Magazinul este acuzat că a anulat comenzile clienţilor după ce a vândut telefoane la preţ de chilipir!

Publicat: 29 mart. 2017, 13:48 Autor: Echipa Ciao.ro Life

Eroare la eMAG rezultată cu clienţi nemulţumiţi! Celebrul site de cumpărături a listat, marţi seară, telefoane de peste 3.000 de lei la preţuri de 1.300, iar acum refuză să onoreze comenzile.

Noroc pentru unii, ghinion pentru alţii! Celebrul site de cumpărături eMAG a listat, marţi seara, reduceri masive la două modele de telefoane, iar acum refuză să onoreze comenzile înregistrate.

Modelele care au fost ”victimele” erorii şi pe care clienţii s-au bucurat să le găsească la preţuri extrem de scăzute sunt: Samsung Galaxy A3 (2017) Black care fusese listat la preţul de 1.349,99 lei si care fusese redus la 429 de lei şi Samsung Galaxy S7 Edge a fost redus de la 2.899,99 la 1.299,99 de lei.

Clienţii ”norocoşi” s-au grăbit să înregistreze comenzile şi fericirea a fost maximă mai ales că au primit şi mesaje de confirmare din partea eMAG.

”Ne-am pus în mişcare! Îţi livrăm comanda 23597705, în valoare de 1.289.97, în Showroom Bucureşti Crângaşi pe 01.04. Vei primi SMS când poţi veni să o ridici”, este mesajul de confirmare primit de un client.

”Ne-am pus în mişcare! Îţi livrăm comanda 23597362, în valoare de 3.899,70, între 30.03-31.03. Imediat ce o predăm curierului, vei primi e-mail şi SMS”, este mesajul de confirmare primit de un alt client.

Bucuria nu a durat mult, căci eMAG s-a sucit şi acum refuză să onoreze comenzile înregistrare, fără să-şi înştiinţeze măcar clienţii de motivul anulării acestora.

„Am facut aseara, dupa miezul noptii, comanda la eMag de 3 telefoane. Am primit confirmare pe adresa mea de email si prin SMS, cum se obisnuieste. Am ales plata cu cash, la ramburs. Am primit apoi un mesaj cu ‘livrare anulata’ pe contul meu, fara alta explicatie. Cand am contactat un reprezentant al site-ului, mi-a spus ca mai au o singura bucata din telefonul comandat pe stoc si ca au anulat livrarea. Le-am spus ca nu este problema mea deoarece, in momentul in care eu am facut comanda, telefoanele apareau pe stoc. Nu este problema mea, eu am facut comanda, am bani sa platesc, ei trebuie sa onoreze din moment ce mi-au confirmat si pe mail si prin SMS ca e totul ok”, sustine unul dintre pagubiti, Andrei L.

Lucian D. ne-a scris şi el pe adresa de mail [email protected], nemulţumit de incidentul cu magazinul online: „Am facut comanda de un telefon mobil Samsung A3. Nu puteam sa ratez o super oferta ca aia. Costa 430 de lei in loc de 1.350 si am achizitionat o bucata. Am primit SMS de confirmare sa ridic produsul de la ei, dar apoi mi-au anulat livrarea fara sa imi ofere explicatii. Nu mi se pare normal, chiar daca e greseala lor. Am comandat un produs si sper sa il primesc”.

Nu este prima dată când eMAG întâmpină astfel de probleme din cauza erorilor de sistem.

Publicat: 29 mart. 2017, 13:48 Autor: Echipa Ciao.ro Life
Pe aceeași temă