Oana Cuzino este una dintre cele mai frumoase vedete de televiziune, având o carieră de invidiat, fapt care duce și la un buget pe măsură.
Vedeta declara cu ceva vreme în urmă că a schimbat foarte multe mașini până a ajuns să se bucure de condus. Într-un interviu acordat ziarului Libertatea, Oana a povestit că a fost nevoie de multă răbdare și de câteva mașini pentru a transforma condusul într-o îndeletnicire relaxantă.
La început a avut o Dacia, apoi înca una și de abia la a treia Dacie distrusă a învățat să conducă. După experiența Dacia, au urmat numai giganți pe patru roti: un Ford Explorer Sport, un Mercedes 230 E și un GMC Python ce consuma „o întreagă benzinarie”. De asemenea, Oana Cuzino a mai condus și un Audi 4, dar și un Audi A4 All Road.
Fostul sot al Oanei Cuzino avea un adevărat parc auto
Omul de afaceri Yoav Stern, fostul soț al vedetei de la Pro TV, are o pasiune pentru masinile de lux sau de colectie. Atunci când vine vorba de mașini de lux, Yoav Stern nu se uită la bani, acesta având un garaj impresionant, de unde nu lipsesc masini de top.
McLaren MP4-12 C
Poarta numele de cod al masinilor de Formula 1 si este facuta doar din fibra de carbon. Doar 1.000 de asemenea bijuterii ies pe poarta fabricii intr-un an, iar posesorii lor sunt printre cei mai bogati oameni din lume. Poate parea incredibil, insa acest model cu motor V8 de 3,8 litri ajunge de la 0 la 100 km/h in doar 3,1 secunde, iar la 200 km/h in 8,9 secunde! Daca are un drum bun pe care sa alerge, bolidul de 200.000 de euro ar putea sa ajunga la o viteza maxima de 330 km/h.
Rolls-Royce Corniche
Daca ar exista un general al masinilor de colectie, atunci acesta ar fi Rolls-Royce-ul Corniche Convertible, care intoarce privirile tuturor atunci cand trece pe strada. Cu un pret de baza care ajunge la 360.000 de dolari, bolidul produs in 1973, care l-ar face invidios si pe elegantul James Bond, a fost reconditionat si se afla intr-o stare impecabila.
Porsche Cayenne Turbo
Cu un motor de 4,8 litri care dezvolta o putere de 500 CP, bolidul Cayenne costa aproape 133.000 de euro, insa ofera tot ce si-ar putea dori un sofer pasionat de masini 4X4 perfect adaptate pentru traficul dintr-un oras aglomerat cum este Bucurestiul. Cu o viteza maxima de 278 km/h, SUV-ul atinge 100 km/h in doar 4,7 secunde.
Porsche 911 Targa 4S
Ca si motorul bolidului Cayenne, cel al Porsche-ului 911 Targa 4S dezvolta o putere de 500 CP, desi este unul de 3,8 litri. Pretul de catalog al unei asemenea bijuterii pe patru roti cu o herghelie de capi sub capota este de aproximativ 125.000 de euro.
Porsche RUF CTR3
„Bestia” RUF CTR3 costa cat doua McLaren MP4-12 C, adica 400.000 de euro, insa merita toti banii. „Monstrul” este un Porsche transformat de RUF, o firma specializata in tuning care colaboreaza doar cu renumita firma, si are un motor de 3,7 litri care dezvolta o putere de… 700 CP. Viteza maxima a acestui bolid este de 375 km/ ora, iar acceleratia este una de-a dreptul incredibila: 0-100 km/h in doar 3,2 secunde.
Mercedes editie limitata
Masina de colectie Mercedes-Benz 250 SL este una dintre favoritele milionarului. Cu toate ca in perioada 1966-1968, cand s-au fabricat aceste autoturisme, ele costau aproximativ 6.700 de dolari, valoarea lor este acum de ordinul zecilor de mii de euro, ajungand chiar si la 100.000. Pretul este oarecum justificat, daca se tine cont de faptul ca acest model este editie limitata, in lume existand doar 5.196 de asemenea exemplare.