Facebook isi doreste cu orice pret sa le ofere utilizatorilor sai tot ce e mai bun. Incepand cu jumatatea lunii iunie, reteaua de socializare va pune la dispozitie 24 de seriale care vor fi disponibile doar pe Facebook.
Asemenea celorlalte platforme gigant, precum Amazon si Youtube, Facebook a dorit sa iti extinda aria continutului video.
Aceste seriale, ale caror nu au fost inca anuntate, vor fi difuzate in doua categorii:
*seriale cu buget mare, la fel ca serialele tv de calitate
*seriale cu buget mic, scurte, de 5-10 minute.
Printre aceste noi programe, se numara si o emisiune de dating disponibila pentru vizionare in realitate virtuala (VR), ce consta in intalnirea oamenilor in VR, inainte de a-si da intalnire in realitate.
Fondatorul celor 24 de seriale este condus de Ricky Van Veen, pe care Facebook l-a angajat in decembrie pentru a fi seful de strategie la nivel mondial.
Reteaua sociala are in acest moment 2 miliarde de membri, si se bazeaza, in lansarea acestui nou proiect, pe succesul inregistrat de videoclipurile scurte difuzate in fluxurile de stiri Facebook.