Dacă v-ați întrebat vreodată de unde provin produsele „Cămara noastră” comercializate de Lidl, să știți că nu ar trebui să vă surprindă deloc faptul că acestea sunt produse chiar la noi în țară. În ultimii ani, a devenit o obișnuință ca marii retaileri să achiziționeze alimente de la furnizori locali, cu atât mai mult cu cât în rândul românilor există o tendință de a se îndrepta către produsele realizate local. De exemplu, nemții de la Lidl au un brand propriu – Cămara noastră – sub care vând doar produse „made in Romania”.
Lidl România este unul dintre cei mai mari retaileri din țară, dar și din Europa, având magazine răspândite pe întreg continentul. Clienții Lidl au la îndemână nu doar produse alimentare, ci și articole vestimentare, unelte sau accesorii de grădinărit ori articole pentru animale de companie.
Lidl se remarcă și prin abordarea sa proactivă în ceea ce privește ofertele. Săptămânal, retailerul lansează un catalog care prezintă clienților reducerile disponibile, cât și noile produse ce au ajuns pe rafturile magazinelor, împărțite totodată și pe săptămâni tematice dedicate regiunilor faimoase din Europa, cum ar fi: săptămâna italiană, săptămâna grecească, săptămâna iberică sau mediteraneană.
Retailerul german a anunțat că a crescut numărul de furnizori și producători români cu care colaborează. Spre exemplu, în 2022, a crescut numărul de furnizori români de fructe și legume cu 43% față de anul 2021, precum și numărul de furnizori de produse din România pentru întreg sortimentul Lidl, cu 5% în plus. Citește mai multe aici.