Cantaretul care in seara aceasta trebuie sa fie intr-un oras unde are treaba a dat de belea. Tudor Chirila sustine ca si-a cumparat bilet la un zbor low-cost, dar ca nu si-a facut check in online ca sa isi asigure zborul. Cand a ajuns la aeroport si a prezentat biletul la ghiseu, a aflat ca zborul sau e overbooked.
Adica sunt prea multe bilete la acel zbor si doar anumite persoane au prioritate. Anume cele care au deja check in-ul facut. Cum Tudor Chirila nu stia asta, a ramas uimit. Cantaretul a postat un clip video pe contul sau de Facebook in care explica, cu un limbaj colorat pe alocuri, ce companie isi bate joc de clientii ei. Artistul sustine ca acestia vand prea multe bilete pentru un zbor si oamenii sunt pacaliti.
„Ma aflu in Otopeni, am un zbor si nu am reusit sa fac check in online. Am ajuns la ghiseu si cei de la compania aeriana care nu au birou aici imi spun ca nu ma pot urca in avion. Au zis ca e overbooked. Ce inseamna asta? Adica aceasta companie vinde mai multe bilete decat locurile din avion. Acum trebuie sa astept sa vad daca nu apare cineva pe loc, ca sa pot sa urc si eu.
In 95% de cazuri pot sa urc, dar aceasta companie vinde mai multe bilete decat au. E posibil sa nu ma urc. Acum trebuie sa platesc pentru un check in desi nu stiu daca ma voi imbarca. Trebuie sa ma duc la poarta de imbarcare sa vad daca pot urca la avion. Ca sa nu ajungeri in situatia mea nasoala, fac acest video. Trebuie sa va faceti check in inainte, online, nu aici.
Riscati sa ramaneti fara loc. Eu nu stiam asta despre companie, nu am citit pe internet, chiar daca e o companie low-cost. Faceti check in online ca sa aveti loc in avion. Sunt curios cum ma va despagubi compania daca nu ma urc in avion. Nu vreau loc la alta companie, eu trebuie sa ajung azi la destinatia mea. V-am pupat!”, a spus Tudor Chirila pe pagina sa de Facebook.