Top 6 alimente anti-răceală. Consuma-le pentru un sistem imunitar bine pus la punct

Publicat: 06 Mar. 2017, 15:04 Retete & Diete
Top 6 alimente anti-răceală. Consuma-le pentru un sistem imunitar bine pus la punct

Usturoiul. Este considerat cel mai eficient aliment cu rol în prevenirea răcelilor. Este un puternic antioxidant care distruge radicalii liberi și care conține numeroase vitamine și minerale benefice pentru sănătate.

Broccoli este o fantastică sursă de energie, renumită pentru virtuțile sale terapeutice și de apărare a organismului.

Grepfrutul este o sursă excelentă de vitamina C care luptă împotriva radicalilor liberi și ne ajută să eliminăm toxinele din organism .

Mierea. Este cel mai des folosit produs traditional atunci când vine vorba de răceăla sau gripă. Mierea conține toate vitaminele și minerale necesare organismului nostru (cupru, potasiu, calciu, magneziu, fier, fosfor, siliciu), are proprietăți antibacteriene și este un bun calmant pentru gât.

 Ghimbirul este unul dintre cele mai apreciate remedii naturiste în combaterea răcelii. Rădăcina de ghimbir este un excelent protector al sistemului imunitar, care previne și reduce febra, durerile de gât și inflamațiile.

Sfecla roșie. Betacianina, o substanță conținută din belșug de către sfecla roșie, este un stimulator de efort extraordinar. Ea crește capacitatea sângelui de a transporta oxigenul, ceea ce aduce după sine o creștere substanțială a capacității de efort. Mai mult, sfecla roșie scade tensiunea arterială. Sfecla este cea mai bună sursă de antioxidanți și nitrați naturali, care au rolul de a îmbunătăți circulaţia sanguină. Acești nitraţi care se regăsesc în mod natural în sfeclă stimulează eliberarea unei molecule (oxidul nitric) care produce efectul de lărgire a arterelor, astfel încât sângele circulă mai ușor și scade tensiunea arterială.

Publicat: 06 Mar. 2017, 15:04 Retete & Diete
Pe aceeași temă