Momente de panică pe aeroport! Sute de români, printre care și Laura Codruța Koveși, au rămas blocați la sol

Publicat: 20 dec. 2019, 10:15 Autor: Maria Apostol News
Momente de panică pe aeroport! Sute de români, printre care și Laura Codruța Koveși, au rămas blocați la sol

Momente de coşmar pentru sute de români. Peste 180 de români au rămas blocaţi pe aeroportul din Liege, Belgia. Românii au fost nevoiţi să aştepte mai bine de 18 ore.

„Suntem la aeroportul din Liege, trebuia să pornim din Charleroi la ora patru ieri seara. Zborul a fost întârnziat mai multe ore. Ultima întârziere a fost la 10.40, apoi am fost transferați pe aeoprotul din Liege, care este Cargo, nu civil. Avionul a sosit la miezul nopții, la 12 jumătate, unu dar după ce a ajuns am fost informați că zborul a fost anulat. Motivul a a fost că piloții aveau nevoie de odihnă pentru că au depășit numărul de ore”, a declarat unul dintre românii blocați pe aeroport.

Șefa Parchetului European, Laura Codruța Kovesi, unul dintre cei 181 de pasageri blocați de peste 20 de ore pe un aeroport din Belgia, a declarat pentru G4Media.ro, că încercat să contacteze împreună cu alți pasageri reprezentanții companiei Wizzair, dar că nu a răspus nimeni și nici un reprezentant al companiei nu s-a prezentat pe aeroport.

Am ales acest zbor pentru că era cel mai aproape de casă, am dorit să fiu de sărbători cu familia.

După ce am făcut check in ieri la ora 14 pe aereoportul Charleroi, a fost afișat faptul că avionul va avea întârziere de 3 ore. Apoi au anuntat o alta întârziere de înca 3 ore. Majoritatea pasagerilor au sunat la Wizzair, dar nimeni nu a răspuns și din aeroport ni s-a comunicat doar ca sunt „probleme operationale”

Am fost mutati la ora 22 pe aeroortul din Liege unde ni s a spus ca von pleca in jurul orei 1, dar apoi au anuntat ca s a anulat curs.

Am contactat și eu, și alti pasageri compania aeriană, dar nu a răspus nimeni. În aeroport nu era nici un reprezentant.

În jurul orei 2 noaptea, reprezentanții aeroportului ne-au anuntat că vor căuta cazare la hotel, însa plata hotelului nu era asigurata de companie, fiecare pasager urmând sa iși plătească cazarea.

Majoritatea pasagerilor au decis să ramâna în aeroport, întrucât la prima oră trebuia să fim iar în aeroport. În cele 13 ore petrecute în cele două aeroporturi, am făcut check în de 2 ori și ne au verificat bagajele de 2 ori , ultimul control durând peste 2 ore.

Am decis să ramân cu ceilalti pasageri și să încercăm împreună să facem demersuri la compania aeriană și aeroport pentru a lămuri situația noastră.

Am fost contactați de consulatul României, de doamna Ecaterina Constantinescu. Ne-a spus că a contactat autoritătile din Liege, aeroportul, Politia și că a încercat să ajute și să ofere asistență”; a declarat Koveși pentru g4media.ro

Publicat: 20 dec. 2019, 10:15 Autor: Maria Apostol News
Pe aceeași temă