16 logo-uri faimoase care au un mesaj ascuns! Niciodata nu te gandeai ce pot sa insemne fiecare

Publicat: 10 mai 2017, 15:25 Autor: Echipa Ciao.ro Viral
16 logo-uri faimoase care au un mesaj ascuns! Niciodata nu te gandeai ce pot sa insemne fiecare

Clar nu iti trecea prin cap, vreodata, ca un logo celebru poate sa ascunda un mesaj. In unele cazuri, logo-urile sunt gandite de la cap la coada, incepand cu forma, culoarea, materialul sau imaginea pe care o reprezinta.

Iti prezentam 15 mesaje ascunse in cele mai celebre logo-uri la ora actuala:

1. Hyundai – Multi cred ca emblema masinilor vine de la litera H, evident de la Hyundai. Adevarul este ca emblema reprezinta doi oameni, client si reprezentant al companiei, care dau mainile dupa ce au inchis o afacere.

2. Adidas – Numele este un derivat de la fondatorul ei, Adolf Dassler. Logo-ul companiei s-a schimbat in timp, dar cele 3 dungi nu au disparut. Cele trei au dimensiuni diferite si sunt inclinate. Impreuna formeaza imaginea unui munte care reprezinta provocarea pe care orice sportiv trebuie sa o cucereasca.

3. Apple – Rob Yanov, designerul care a creat sigla firmei, a explicat cum i-a venit idea: „Am cumparat o punga de mere, le-am pus intr-un castron si am stat o saptamana sa le desenez. Am incercat sa redau o imagine simpla. Am luat o gura dintr-un mar ca parte a unui experiment si, dintr-o coincidenta, mi-am dat seama ca ‘bite’ (n.r. muscatura) se aude la fel ca termenul ‘byte’ (n.r. termen despre computere).

4. Sony Vaio – Primele doua litere din Vaio reprezinta un val al unui simbol analogic, iar ultimele doua sunt similare numerelor 1 si 0, adica simbolurile unui semnal digital.

5. Amazon – Pare simplu, dar a fost conceput sa reprezinte filosofia firmei. Sageata portocalie este asemanatoare cu un zambet pentru ca firma vrea ca toti clientii sa fie multumiti. Sageata pleaca de la A si se opreste la Z pentru a le arata clientilor ca la ei pot sa gaseasca orice.

6. Baskin Robbins – Partile roz din initialele firmei – BR – alcatuiesc cifrele 31, adica numarul de arome de inghetata pe care celebra firma obisnuia sa le vanda.

7. Toyota – Multi oameni au comparat acest logo cu imaginea unui cowboy care poarta o palarie mare. Dar, in realitate, reprezinta imaginea stilizata a unui ochi de ac de cusut cu o ata trecuta prin el. Asta reprezinta ocupatia anterioara a firmei care producea masini de tesut. Dar partile individuale ale logo-ului reprezinta literele numelui firmei.

8. Continental – Producatorul de anvelope are primele 2 litere din nume desenate in asa fel inca sa redea o anvelopa de masina.

9. Formula 1 – E clar ca buna ziua! Ai litera F, trasata cu negru, cifra 1 reprezentata de spatiul alb dintre F si liniile rosii. Ultimele dungi reprezinta viteza pe care masinile o ating pe circuit.

10. Pinterest – Este un avizier online unde oamenii isi ‘agata’ (n.r. pin) pozele preferate de pe internet. Litera P contine un bold ascuns pe care nu multi il vad.

11. Beats – Producatorul de echipament audio din SUA foloseste un logo in care litera ‘B’ arata ca o persoana care poarta casti (n.r. capul este rosu, iar litera ‘b’ mic sunt castile).

12. Toblerone – Compania producatoare de ciocolata din Bern, Elvetia, are silueta unui urs inclusa in logo-ul cu muntele de pe ambalaj. In litere poti regasi cuvantul BERN care este folosit pentru a denumi un oras de ursi.

13. BMW – Partea din centrul este considerata a reprezenta elicele unui avion si reprezinta istoria companiei care, la inceputuri, producea tehnologie pentru avioane. Dar ea reprezinta, in realitate, o parte a steagului bavarez, zona in care compania germana s-a infiintat.

14. LG – Logo-ul firmei din Coreea de Sud reprezinta imaginea stilizata a fetei unei persoane. Compania sustine ca asa vrea sa isi pastreze relatii umane, normale, cu clientii ei.

15. Evernote – Elefantii au o memorie uluitoare si isi pot aminti fete sau evenimente din trecut. Din acest motiv, Evernote foloseste capul unui elefant ca logo, langa scris. Urechea animalului este indoita la colt intocmai asa cum fac oamenii cand isi pun semn de carte cu pagina unde au ramas la citit.

16. Coca-Cola – In logo-ul companiei, intre spatiul dintre literele O si L apare steagul danez. Este pur si simplu o coincidenta, dar compania s-a folosit de acest atuu in cadrul campaniilor de marketing din Danemarca.

Sursa: Creativeideas

Publicat: 10 mai 2017, 15:25 Autor: Echipa Ciao.ro Viral
Pe aceeași temă