Love Moschino: povestea brandului

Publicat: 29 dec. 2020, 22:05 Autor: Elena News
Love Moschino: povestea brandului

Lumea a aflat despre marca Moschino datorită artistului, originar din Italia – Franco Moschino, care a început să proiecteze haine din întâmplare, ilustrând reviste de modă, în timp ce studia la Academia de Arte din Milano. Tânărul talentat nu a trecut neobservat și a fost invitat în funcția de designer pentru Gianni Versace.

După mulți ani de lucru pentru Versace, designerul impulsiv și talentat Franco Moschino a creat în 1983 iubitul brand Moschino Couture.
Ca designer de modă, Moschino a spus: „Diferența dintre hainele și picturile mele este doar că pânzele sunt întinse peste rame, iar țesăturile sunt întinse peste o persoană”.

Muza și iubita sa Rossella Giardini a devenit un partener al designerului de modă. Colecțiile lui Franco au avut un succes imens datorită designului lor ironic și îndrăzneț, combinației de eleganță cu litere provocatoare și subtext neașteptat. Colecțiile reflectau adesea ceea ce se întâmpla în societate și politică, fiind nu doar un fenomen la modă.

Publicitatea în jurul numelui său s-a răspândit cu fulger, deoarece autorul a lucrat pentru a distruge stereotipurile societății, a neglija canoanele modei și a crea lucruri contrare tuturor legilor cunoscute. Jurnaliștii l-au poreclit pe Moschino „clovnul”, dar, din fericire, nici nu l-au rănit măcar. Designerul a povestit în interviurile sale că vrea ca toată lumea să trateze moda cu ironie, urmând exemplul său.

Linia Love Moschino se adresează unui public tânăr și modern, motiv pentru care există o excentricitate deosebită, un accent pe furie, confort și stil unic.

Datorită combinației îndrăznețe dintre sexualitate și feminitate, note de umor și extravaganță, astfel de haine nu își vor pierde niciodată relevanța. Colecțiile Love Moschino sunt concepute pentru a atrage atenția celorlalți, ceea ce este facilitat de respingerea modelelor convenționale. Accesoriile brandului sunt un clasic într-o interpretare creativă non-standard, care este prezentă în culori și decor. Armonia stilului și individualității face posibilă ca produsele mărcii să rămână la cerere și unice.

Casa de modă Moschino se mândrește cu buticurile sale din Londra, Roma, Osaka, Paris, Moscova și multe alte orașe, extinzând lanțul în toate țările până în prezent. Italia rămâne piața principală a produselor Moschino, reprezentând aproximativ 33% din vânzările totale. Locul al doilea este ocupat de țările europene, reprezentând 25%, iar pe locul trei se află Statele Unite, care achiziționează anual 5% din toate produsele Moschino.

Moschino Corporation a făcut adesea echipă cu vedete din industria cinematografică și muzicală pentru a face colecțiile foarte populare. Cele mai cunoscute dintre ele sunt: ​​Beyoncé, Kylie Minogue, Miley Cyrus, Britney Spears, Lady Gaga, Keira Knightley, Katy Perry etc.
Marca Love Moschino este capabilă să îndrăgostească de ea la prima vedere de fiecare persoană tânără, neînfricată. Deci nu degeaba deviza mărcii este „Jos moda, să ne îmbrăcăm frumos!”

Publicat: 29 dec. 2020, 22:05 Autor: Elena News
Autor: Elena
Deși a studiat Dreptul, Elena Toader iubește să scrie, având o experiență vastă în domeniul jurnalismului. Și-a început cariera în…...
Pe aceeași temă