
Drept dovada sta si acest lucru care la noi este ignorat pur si simplu. La fel cum multe alte lucruri sunt ignorate in societatea romaneasca… Dar azi vorbim despre japonezi si gaurile pe care fiecare doza din supermarket le are pe ea 😀
Daca te gandeai ce reprezinta, sigur ti-a trecut prin cap varianta aceasta: punctele acelea sunt pentru nevazatori! Sunt puncte ce reprezinta cuvinte in limba japoneza si sunt facute sa ii ajute pe cei care nu vad bine sau sunt complet orbi, dar tot merg la cumparaturi.

Moda a pornit in urma cu 10 ani cand un producator de bere din Japonia a decis sa isi stanteze toate dozele din aluminiu cu produsul pe care il comercializeaza. Nu a fost o lege impusa de guvern, ci de catre berariile care au decis sa ofere mai multe informatii despre produs si celor care nu vad sau au probleme cu vederea.
Dar nu toate dozele au stantate aceleasi cuvinte pe doza. Pe unele scrie ‘bere’, pe altele scrie ‘alcool’, altele au brandul trecut ca orice om sa stie ce marca de bere ii place si sa revina asupra ei la urmatoarele cumparaturi, informeaza vinepair.com.

Din cauza diferentelor genetice, asiaticii sunt adesea alergici la alcool. Acestia nu pot metaboliza alcoolul si se inrosesc la fata, umeri, gat, au greturi, ameteli, dureri de cap si se pot umfla.
