
„Exista o mica posibilitate ca o aeronava sa decoleze de pe Otopeni in intervalul orar 11.00-13.00. Se pare ca avem full tranzit de 33%, 33% din avioane primind aprobare sa tranziteze Romania. E posibil ca nici de pe Cluj sa nu se decoleze”, a declarat, pentru MEDIAFAX, Gabriel Tudorache, presedintele Sindicatului Serviciilor de Trafic Aerian din Romania (ATSR).
Potrivit liderului de sindicat, autoritatile de la Bruxelles decid care sunt zborurile care aterizeaza si decoleaza, prin serviciul care se ocupa cu regularizarea traficului, Network Manager, din cadrul Eurocontrol, nu ROMATSA.

Nu urmarim avantaje materiale, ci siguranta locului de munca, in conditiile in care, din cauza unui management defectuos, se ajunge cu pasi programati, la faliment si instrainare. Au vandut pamantul, urmeaza cerul? Inmultirea zborurilor pe teritoriul romanesc si diminuarea numarului de controlori de trafic constituie in acest moment un atac la adresa sigurantei traficului, cu toate eforturile pe care le depunem pentru a gestiona eficient traficul din spatiul aerian romanesc”, a transmis, joi seara, Sindicatul Serviciilor de Trafic Aerian – ATSR.