EXCLUSIV | Oana Zara și Medvedi, experiență terifiantă pe litoralul românesc. Au plecat noaptea dintr-un hotel de 4 stele din Mamaia: “M-am speriat foarte tare”

Publicat: 15 aug. 2024, 21:00 Autor: Andreea Archip Vedete

Oana Zara și iubitul ei, Bogdan Medvedi, au avut parte de o experiență terifiantă pe litoralul românesc. Cei doi au ales la întâmplare un hotel de 4 stele, aproape de plajă, unde au plătit pentru 2 nopți de cazare. Actrița din serialul “Lia, soția soțului meu” s-a trezit cu un păianjen în pat, câteva minute mai târziu descoprind alți 2 în cameră. Oana Zara a povestit, pentru CIAO.RO, despre tratamentul nefiresc pe care l-au avut când au semnalat situația șefei unității de cazare. Îndrăgostiții au părăsit hotelul noaptea, urmând să depună sesizare la ANPC.

Oana Zara și Bogdan Medevedi sunt dornici de vacanțe, dar pentru că artistul are multă treabă, sunt nevoiți să se organizeze în puținele zile libere dintre două evenimente de-ale lui. Luaseră în calcul o escapadă la Amalfi, dar presați de timp s-au reorientat spre Thassos. Doar că la jumătatea drumului au fost nevoiți să se întoarcă în București, pentru că uitaseră ceva important acasă.

Oana Zara și Bogdan Medvedi, experiență terifiantă pe litoralul românesc la un hotel de 4 stele

Oana Zara și Bogdan Medvedi au renunțat la Grecia și au plecat spre Tuzla, să petreacă două zile la malul mării. După o zi la Tuzla, Oana și-a dorit o plajă cu nisip și au ajuns la Mamaia – Năvodari. Vedeta a ales la întâmplare un hotel de 4 stele, din apropierea plajei, care i s-a părut, la prima vedere, că este ok.

“Am ajuns destul de târziu, pe la ora 21.00  la hotel. Am plătit pentru 2 nopți, ne-a făcut factură, după care Medvedi și-a dat seama că și-a pierdut lănțișorul la plajă și ne-am întors la Tuzla. Acolo am stat până la 2.00 dimineață să căutăm lănțișorul. Ne-au ajutat și cei care administrau plaja, dar nu l-am găsit. Ne-am întors la hotel ca să dormim, că deja plătisem acolo. Ne-am pus direct în pat că eram foarte obosiți. A doua zi ne-am trezit devreme, ne-am dus direct la plajă.  A doua seară am ajuns la hotel pe la ora 22:00 și ne-am dus înainte la restaurantul hotelului să mâncăm, chiar am fost ultima comandă, am mâncat, toate bune”, ne-a povestit actrița.

Oana Zara: “Stăteam în pat și mi-a trecut un păianjen mare pe la picioare. Am mai găsit încă doi păianjeni în cameră”

Practic, ei au petrecut foarte puține ore în camera de hotel. Lucrurile au luat o întorsătură nefavorabilă a doua seară, după cină, când Oana Zara s-a trezit cu un musafir nepoftit.

“Stăteam în pat și mi-a trecut un păianjen mare pe la picioare, m-am speriat  foarte tare. Medvedi era în duș, a venit, a omorât păianjenul și i-am zis: clar aici nu mai stau. El a zis:Măi, hai, că poate am lăsat noi balconul deschis și o fi intrat”. Nu știu ce să zic, dar eu nu vreau să mai stau aici! Am început să ne uităm, am mai găsit încă doi păianjeni în cameră, după aceea la balcon era ceva îngrozitor.  Nu are cum să fie atât de mulți păianjeni și atât de multă pânză de păianjen, dacă ei spun că s-a făcut curat și ne-au făcut curat în cameră cum ar veni înainte de incident, în ziua respectivă. Un păianjen era în colț lângă ușă, altul era deasupra, la draperii. Foarte aiurea!

Pe mine m-a mușcat o dată un păianjen și sunt alergică. Atunci mi s-a umflat ochiul, mâna adică e ceva rău! Și de mică știu că am chestia asta, mi-a zis mama să fiu foarte atentă tot timpul să nu am păianjeni în casă. Noi la apartament ne-am pus plase, tot timpul suntem atenți”, a povestit Oana Zara, pentru CIAO.RO, experiența terifiantă prin care a trecut pe litoralul românesc, fiind cazată la un hotel de 4 stele.

Oana Zara și Bogdan Medvedi au plecat noaptea din hotel: “Nici măcar nu și-a cerut scuze”

După ce au constatat că pericolul este iminent atât ăn cameră, cât și pe balcon, cei doi au coborât la recepție să semnaleze situația. Au solicitat de asemenea și restituirea banilor, doar că au avut parte de un tratament nefiresc.

Medvedi a zis că se duce să ceară banii înapoi că nu e normal așa ceva, adică un hotel de patru stele, am plătit 1550 lei pe 2 nopți. Era 1.00 noaptea. Fata de la recepție a zis că trebuie să-și sune șefa. A sunat-o și pe doamna respectivă nici nu a interesat-o. A zis: “Ok, vă dau altă camera”. Medvedi i-a explicat că noi nu vrem altă cameră, noi vrem să ne dați banii să plecăm fără scandal.

A zis: “Nu se poate, că faceți ca la restaurant mâncați ciorba și după nu mai vreți să plătiți, că spuneți că ați găsit un fir de păr în ea?” Nici măcar nu și-a cerut scuze, măcar să zică: ok pe prima noapte nu pot să vă dau banii, vi-i dau pe a doua noapte. Doamna i-a zis că nici nu discută, că am deranjat-o la ora asta, că nu e normal așa ceva. Noi am plecat și faza foarte urâtă a fost că eu am postat un story că o să povestesc ce s-a întâmplat următoarea zi. Și la opt dimineață am primit un mesaj de la cineva din anturajul ei, pentru că eu nu am spus nimănui ce am pățit la acel hotel, și mi-a trimis un mesaj: “Să te mănânce păianjenii și două emoticoane cu râs”. Vrem să facem o sesizare la ANPC”, ne-a spus Oana Zara despre experiența neplăcută prin care a trecut.

În prezent, cei doi îndrăgotiți se află în Amsterdam, unde vor petrece câteva zile. Profită de ocaiza ivită pentru a merge la concertul lui Justin Timberlake, urmând să revină în țară sâmbătă, pentru ca Bogdan Medvedi să își poată onora angajamentele.

Foto: Instagram

Publicat: 15 aug. 2024, 21:00 Autor: Andreea Archip Vedete
Am absolvit Facultatea de Geodezie în 2005 și apoi un masterat în Comunicare și Relații Publice la SNSPA. Mi-am dorit…...