Natalia Mateuț și sora ei mai mică, Alexandra, au decis, după doi ani de zile de căutări și cercetări, că a venit momentul să se lanseze într-un business cu haine și să devină, de ce nu, patroane. Nu doar surori ci și bune prietene și acum și partenere de afaceri, Nati și Alexandra Mateuț s-au lăsat inspirate de călătoriile lor exotice și nu numai, așa că și-au croit deja o linie de chimonouri cu denumiri din cele mai tari vacanțe ale lor.
Nati, ce ai pus la cale împreună cu sora ta?
Eu cu sora mea ne-am lansat o afacere. E un business pe care îl coacem de vreo 2 ani de zile. Este un brand de chimonouri. Ne-am dorit foarte tare să avem propriul nostru brand de haine și să fie ceva care să ne reprezinte. Având în vedere că noi călătorim foarte des și mergem în tot felul de locuri unde este cald, soare, mare, etc.
Sunteți mereu cu multe haine la voi în bagaje când mergeți în vacanțe?
Suntem mereu întrebate de unde ne-am luat ținutele. Noi suntem genul care ne facem bagajele de vacanță pe ținute și pe zile! Și atunci noi ne-am îndrăgostit foarte tare de genul ăsta de chimonouri pe care le-am purtat în ultimele noastre vacanțe, cumpărate de la diverse branduri. Până la urmă ne-am gândit că dacă ne plac atât de mult și le putem purta și pe plajă și la petreceri și pe stradă și la mare și în oraș, pentru că sunt foarte mișto și versatile, am zis să ne facem propriul nostru brand de chimouri astfel încât atunci când suntem întrebate de unde le avem să spunem că este brandul nostru.
Și deja le aveți gata?
A fost destul de greu pentru că este un brand foarte bine gândit și foarte bine construit! Sunt chimonouri făcute din mătase 100%, cu niște imprimeuri foarte frumoase pe care le-am gândit și creat cu un designer, mătasea este imprimată, este un proces destul de complicat. Le facem într-un loc foarte ok, lucrăm cu o fabrică care este foarte bună și le coase așa cum trebuie, impecabil. Am încercat să găsim cel mai bine, cel mai ok, cea mai bună variantă în orice, cea mai bună mătase, imprimeuri originale, cusăturile cele mai fine.
Încercăm să întrăm pe piața de lux, e un produs de nișă, pe care încercăm să-l vindem în toată România cât și în țări precum Spania, Italia. În vară vrem să intrăm cu ele și să vindem în Capri, în Mykonos. Am făcut deja niște discuții cu niște oameni care au magazine pe plajă. Vrem să intrăm și în Dubai, în Tulum-Mexic, Produsele sunt foarte frumoase, urmează să facem și costume de baie. Vrem să ne extindem. Deocamdată am pornit cu un număr de 13 chimonouri, urmează să facem și multe altele. Este o colecție de început. Am muncit mult atât eu cât și sora mea. Vreau și îmi doresc să ajungă chimonourile pe la niște DJ de afară, vedete, cu mulți urmăritori, peste un milion-două, ca să ne putem promova.
Dar de ce chimonouri?
Brandul s-a născut din dorința de a crea niște piese pe care de multe ori nu le aveam în vacanță sau ne doream să le purtăm în vacanță. De ce chimoniuri? Pentru că e foarte frumos și versatil, cel puțin în toate locurile în care noi ne plimbam, Mykonos, Tulum, St.Tropez, în general acolo unde vorbim de plajă și de soare. Nouă ne place foarte mult! Fiecare chimono în parte are povestea lui și vine dintr-un loc pe care noi l-am vizitat și în care ne-am plimbat. Sora mea a fost în Maroc și s-a inspirat din culorile de acolo, un model se numește Marrakech, altul se numește Ibiza, și sunt 13 chimonouri. Fiecare te poartă într-un colț al lumii unde noi ne-am plimbat și am creat cele mai frumoase amintiri.