Engie România, anunț de ultimă oră pentru clienți! Toți trebuie să știe ce se întâmplă cu facturile la energia electrică și gaze.
În perioada 1 – 22 ianuarie 2024, Engie România va desfășura lucrări de actualizare și îmbunătățire a sistemelor sale informatice. În tot acest timp, clienții vor putea utiliza alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Cererile de reluare a furnizării de energie vor putea fi preluate în centrele de relații cu clienții, precum și la numărul de Call Center 021.9366.
Cererile vor putea fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. În cazul unor urgenșe tehnice de gaze naturale (miros de gaze, incendii, explozii, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică, clienții pot apela serviciul Urgențe non-stop, care e specificat pe factură, potrivit Fanatik.
Compania a precizat că procesul de actualizare a sistemelor informatice se va derula în trei etape. În această perioadă, Engie România nu va emite facturi aferente lunii ianuarie. Facturarea serviciilor se va relua din 22 ianuarie 2024. Termenul agreat de plată nu se va modifica și va curge din momentul în care vor fi emise facturile.
Plățile pe care clienții le vor efectua în perioada 1 – 22 ianuarie 2024 vor fi recepționate de companie. Vor deveni, însă, vizibile în sistemele acesteia și în contul de client, MyENGIE, abia după 22 ianuarie 2024.
“Între 8 şi 22 ianuarie, formularul de contact online de pe site-ul engie.ro nu va fi disponibil. Clienţii vor avea la dispoziţie celelalte canale de contact (Call Center 021.9366, centre de relaţii cu clienţii etc.), în măsura în care solicitările clienţilor nu vizează aspecte care necesită consultarea situaţiilor specifice fiecărui client în sistemele informatice.
Engie România depune toate eforturile pentru a optimiza timpul de aşteptare şi răspuns pe durata efectuării acestor operaţiuni tehnice importante, pentru a oferi o experienţă cât mai plăcută utilizatorilor platformelor digitale ale Engie.
În intervalul 12 – 22 ianuarie, accesul în contul de client şi în aplicaţia mobilă MyENGIE, transmiterea indexului autocitit, plata facturilor prin intermediul site-ului engie.ro, activarea facturii prin e-mail, precum şi programarea online a serviciilor tehnice nu vor fi disponibile. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat clienţilor noştri şi le mulţumim pentru înţelegere”, se arată în comunicatul lansat de Engie România.
SURSA FOTO: Social Media