Engie România a făcut un anunț de ultimă oră! Toți clienții trebuie să știe ce se întâmplă cu facturile la energia electrică și gaze.
Engie, cel mai mare funizor de gaze pentru populație, nu a emis facturi până acum în luna ianuarie 2024, din cauza unor lucrări de actualizare şi îmbunătăţire a sistemelor sale informatice, dar va reîncepe în câteva zile procesul de facturare.
În tot acest timp, clienții vor putea utiliza alte mijloace alternative de contact, online și fizice. Cererile de reluare a furnizării de energie vor putea fi preluate în centrele de relații cu clienții, precum și la numărul de Call Center 021.9366.
Cererile vor putea fi transmise de luni până vineri, în intervalul orar 08:00 – 20:00. În cazul unor urgenșe tehnice de gaze naturale (miros de gaze, incendii, explozii, lipsă accidentală de gaze) sau energie electrică, clienții pot apela serviciul Urgențe non-stop, care e specificat pe factură
Engie România va relua procesul de emitere a facturilor începând cu 22 ianuarie: “Emiterea facturilor aferente lunii ianuarie va fi reluată după data de 22 ianuarie 2024 și se va desfășura etapizat, în decursul mai multor zile, până la facturarea tuturor clienților. Procesul de facturare va ajunge la zi în prima săptămână a lunii februarie. Facturile se vor emite cu data curentă pentru toți clienții, iar termenele de plată se vor decala în funcție de data de emitere a acestora. Termenele de plată vor decurge din momentul în care facturile vor fi emise și se calculează astfel: dată emitere + număr zile conform termen de plată agreat în contract”, a informat compania.
Clienţii care nu au planificată perioada de autocitire/transmitere index în intervalul 12 – 22 ianuarie 2024 nu sunt afectați de această indisponibilitate temporară a sistemelor informatice.
Pentru clienții a căror perioadă de autocitire/transmitere index este programată în perioada 12-22 ianuarie, se vor emite facturi distincte pentru fiecare perioadă de facturare:
SURSA FOTO: Social Media