Dieta indiana. Reteta de slabit 8 kilograme in 7 zile

Publicat: 26 Nov. 2018, 17:01 Retete & Diete

Daca ai probleme cu greutatea sau vrei sa slabesti inainte de sarbatori, iti recomandam aceasta dieta.

Dieta indiana da rezultate in majoritatea cazurilor. E un plan nutritional care ajuta la reducerea nivelului de grasime. Este o dieta vegetariana care promite slabirea cu 8 kg in 7 zile. Este si o metoda de mentinere a corpului in parametri normali.

Dieta se bazeaza pe consumul de legume si fructe. Acestea ajuta la cresterea ratei metabolice. E cel mai sanatos si rapid mod de a pierde in greutate.

Cum functioneaza dieta indiana

Dieta indiana detoxifiaza corpul. Trebuie sa te abtii de la grasimi, proteine prelucrate si carbohidrati nesanatosi. Trebuie sa consumi 2 l de apa pe zi pentru eliminarea toxinelor. Ajuta la o digestie regulata si eliminarea regulata a toxinelor. Pentru a se transforma in nutrienti, alimentele au nevoie de apa.

Dieta indiana usureaza miscarea intestinului prin alimente bogate in fibre si apa. Toxinele vor fi eliminate rapid si tranzitul intestinal se va imbunatati. Constipatia va fi evitata daca se tine in mod regulat dieta indiana.

Dieta indiana – asteptari

• Pierderea a 5 până la 8 kilograme în 7 zile
• Piele luminoasă
• Eliminarea toxinelor şi acumularea de energie
• Reducea grăsimii din jurul burţii şi taliei

Dieta indiana – sfaturi

– nu consuma alcool deloc!
– nu bea sucuri de fructe in primele 6 zile.
– evita cafeaua si ceaiul.
– fa miscare 45 de minute pe zi.
– consuma legume in salata sau fierte.
– supa se poate consuma in cantitati nelimitate.
– evita fasolea, e bogata in calorii.

Dieta indiana – meniu pe zile

Dieta indiana – Ziua 1

Consumă numai fructe cu excepția strugurilor, bananelor și mango. Să nu lipsească pepenele roșu, portocalele, merele, rodiile și căpșunile. Poți să le consumi în ce cantitate dorești.

Dieta indiana – Ziua 2

Ziua în care trebuie să mănânci doar legume fierte sau crude. Poți incepe dimineața cu un cartof fiert. Ii vei oferi organismului energie și carbohidrați pentru a doua zi. Consuma multe legume verzi.

Dieta indiana – Ziua 3

Este o combinație între prima și a doua zi. E ziua în care trebuie să mănânci legume și fructe, fara cartofi.

Dieta indiana – Ziua 4

E ziua in care poți să consumi până la 6 banane. Poți să bei până la 4 pahare de lapte. Bananele cționează ca o sursă de potasiu și sodiu pentru organism.

Dieta indiana – Ziua 5

Mănâncă roșii, varză și brânză de vaci. Poti consuma până la 6 roșii. În plus, crește aportul de apă cu 1/4 din consumul zilnic.

Dieta indiana – Ziua 6

Poți să mănânci varză, brânză de vaci și alte legume, fără roșii. Poți face cu acestea o supă gustoasă. Nu uita să bei apă!

Dieta indiana – Ziua 7

Ultima zi a dietei este și cea mai importantă. Poți bea suc de fructe proaspete,mânca o cană de orez brun sau alte legume.

Sursa: csid.ro / clickpentrufemei.ro

Publicat: 26 Nov. 2018, 17:01 Retete & Diete
Pe aceeași temă