Cum a reușit o elevă din Iași să câștige 3.000 de lei într-o noapte pe TikTok: ”N-am mai mers la școală, dar a meritat”

Publicat: 27 dec. 2023, 16:52 Autor: Alina Nistor News
Cum a reușit o elevă din Iași să câștige 3.000 de lei într-o noapte pe TikTok: ”N-am mai mers la școală, dar a meritat”

Oricine poate crea conţinut care să genereze bani pe platforma TikTok. Spre exemplu, o tânără din Iaşi a reuşit să câştige recent, într-o singură noapte, aproape 3.000 de lei.

Eleva în vârstă de 18 ani a susţinut că „reţeta” succesului pentru a deveni viral şi pentru a câștiga bani pe TikTok constă în a avea peste 1.000 de urmăritori, a posta constant şi a face transmisiuni live.

„Mai întâi trebuie să fii major. Apoi, este obligatoriu să ai cel puţin 1000 de urmăritori, să fi acumulat minimum 100.000 de vizualizări în ultimele 30 de zile, şi să postezi conţinut original, adică să respecţi regulile comunităţii TikTok. În seara aceea, când am câştigat 2800 de lei, am stat 10 ore pe live, până dimineaţa”, a declarat C. C. pentru Ziarul de Iași.

Utilizatorii care au urmărit transmisiune în direct i-au făcut cadouri care s-au convertit în monede virtuale şi s-au adunat într-un portofel virtual al tinerei (cadourile se achiziţionează cu bani reali de către alţi utilizatori şi pot fi donate mai departe altor utilizatori în timpul transmisiunilor „live”).

„La rândul meu, donaţiile astea tip cadou, le-am putut converti în orice moment în bani reali. Stând atâtea ore pe live-ul respectiv, i-am convins să-mi doneze «cadouri» multe şi s-au adunat. Nu mă aşteptam să fac chiar atât de mult într-o singură noapte. Bineînţeles, a doua zi nu am mai mers la şcoală de somn, dar a meritat. Din banii câştigaţi mi-am luat haine. Ştiu că nu va merge întotdeauna cu TikTok-ul, dar încerc să profit de acest trend. Conţinutul meu este bazat pe umor, divertisment, comentez diverse emisiuni TV, depinde de ce simt să spun”, a adăugat C.C.

O altă metodă de făcut bani pe TikTok

O altă metodă de făcut bani pe TikTok sunt colaborările. Concret, în cazul în care un utilizator are un număr de urmăritori, iar postările lui au un anumit impact, acel utilizator va putea realiza o colaborare cu orice companie care va dori ca el să-i promoveze produsele şi/sau serviciile.

În ceea ce priveşte persoanele publice, o colaborare poate aduce şi 10.000 de euro. Pe de altă parte, unele companii nu îi plătesc pe utilizatori, dar le oferă gratuit acestora produsul sau serviciul pentru care creatorul de conţinut a făcut reclamă.

SURSA FOTO: Social Media

Publicat: 27 dec. 2023, 16:52 Autor: Alina Nistor News
Absolventă a Facultății de Filozofie și Știinte Politice, Master în Marketing politic și Comunicare. Redactor și reporter la Antena Stars,…...
Pe aceeași temă