Claudia Pătrăşcanu, momente de groază în vacanţa din Turcia. Artista a ajuns de urgenţă la spital: „Am fost la un pas să rămân fără auz”

Publicat: 18 iun. 2024, 09:30 Autor: Hermina Hagianu Vedete

Claudia Pătrășcanu a trecut prin momente grele în vacanţa din Turcia. Artista a povestit că a ajuns de urgenţă pe mânile medicilor după ce a fost la un pas de a rămâne fără auz. Deşi a scos din buzunar o mică avere, cântăreaţa este fericită că a reuşit să revină cu bine acasă.

Claudia Pătrăşcanu a plecat cu cei doi băieţi pe care îi are din căsnicia cu Gabi Bădălău şi naşii lor, într-o vacanţă în Antalia. Încă de când s-a urcat în avion, artista a simţit că ceva nu este în regulă, însă nu a băgat în seamă stările de rău. Când a ajuns însă la destinaţie starea de sănătate s-a înrăutăţit.

Claudia Pătrăşcanu a ajuns de urgenţă la spital

Artista povesteşte că i s-a spart timpanul și doar a minune a făcut să nu rămână fără auz.

„În Antalya, anul trecut, am plecat fără asigurare medicală. Nu știu ce a fost în mintea mea. Copiilor le-am făcut și mie nu. Mi s-a spart timpanul de la presiunea din avion. Nu știu ce s-a întâmplat, de acasă am simțit că mă jena urechea, nu mă simțeam foarte bine. În avion am simțit că nu mai aud. Am fost așa la un pas să rămân fără auz. Am ajuns în Antalia, a început să îmi sângereze foarte tare urechea. Am făcut o infecție foarte urâtă. Am ajuns în recepție. În fiecare hotel există un cabinet medical de prim-ajutor. M-a văzut un medic de acolo (…) Norocul meu a fost că am fost împreună cu nașii și i-am lăsat pe copii cu ei”, a mărturisit Claudia Pătrășcanu, la emisiunea Vacanță de Vedetă, la Antena Stars.

Artista a fost internată o noapte

Medicii i-au recomandat să rămână o noapte în spital pentru a putea să o ţină sub observaţie. A urmat un tratament intensiv cu antibiotice, iar din fericire starea ei s-a îmbunătăţit.

Artista a mărturisit totodată că a fost nevoită să scoată din buzunar aproape 3000 de euro pentru îngrijirile medicale de care a avut parte.

„Mi-a spus (n.r. medicul) că nu mai am voie să călătoresc, să mă întorc cu avionul. Am zis „Ce fac, nu pot să mă întorc eu cu mașina și copii fără mine nu au cum să plece’. M-au internat, am stat o noapte numai pe antibiotic. Îmi făceau din trei ore în trei ore antibiotic. Nu m-am simțit bine deloc, am făcut febră mare și am reușit cu ajutorul medicilor de acolo să mă pun pe picioare și să zbor înapoi în România. Un tratament foarte bun. Când am văzut factura… Aproape 2.800 de euro pentru o noapte”, a adăugat vedeta.

Sursă foto: social media

Publicat: 18 iun. 2024, 09:30 Autor: Hermina Hagianu Vedete
S-a alăturat presei în anul 2016, inițial în trustul Intact Media Group, iar din 2019 este redactor la publicația CIAO.RO,…...