Antonia este implicata intr-un scandal urias dupa ce a devenit imaginea Volvo Romania.
Recent, Volvo Romania a postat pe pagina de Facebook mai multe fotografii cu Antonia alaturi de noul model XC40, ceea ce a starnit o reala valva in mediul online, pentru ca se stie ca artista nu are permis in Romania, si nici macar nu stie sa conduca o masina manuala.
Unul dintre oamenii intrigati de alegerea Volvo este Tudor Galos, fost manager in marketing la Microsoft, care a lasat un mesaj pe Facebook, ceea ce a generat multii reactii.
„Volvo România : iat-o pe Antonia cum se bucură de XC40, o mașină pe care nu ar conduce-o nici moartă dacă nu i-am da bani (…)” a spus acesta, potrivit Libertatea.
„Nu știam că simpla mea postare de ieri cu Volvo și Antonia va porni o asemenea avalanșă. Pentru că eu ieri am dorit să vorbesc despre modul în care Volvo Cars comunică în afară, cu brand ambassadors profesioniști, cu activări hi-tech versus.
Cum Volvo Cars Romania a ales un brand ambassador care nu are nici în clin nici în mânecă cu brand-ul, probabil sperând să atragă o nouă categorie de clienți pe care până acum nu i-a adresat (XC40 având un target probabil de tineri/ foarte tineri).
La întrebarea unui comentator că de ce nu o văd pe Antonia conducând în viața reală un XC40 m-am pus să caut ce mașini a avut Antonia, pentru a arăta că nu Volvo a condus.
Am descoperit acest filmuleț care acum face vâlvă, prin care Antonia recunoaște, AVÂND XC40-ul ÎN FUNDAL, că ea nu are carnet de conducere în România. Mi se pare incredibil… Un nou fuck-up de comunicare și din lipsa de documentare.
Mi-a luat câteva secunde să găsesc acest videoclip. Sunt și altele, undeva din 2015 spune că ea nu are carnet în România. În primul rând când aduci un brand ambassador te uiți să vezi că valorile sale sunt aliniate valorilor tale de brand. Care sunt publice.
Mi se pare o jignire adusă tuturor fanilor și posesorilor de Volvo promovarea unui brand ambassador care nu are nici măcar carnet de conducere” a continuat acesta pe Facebook.