Visul dintotdeauna a soferilor romania este de a avea o masina produsa la noi cu care sa se mandreasca in afara Romaniei. Noua versiune a modelului Duster se va construi pe platforma modulara CMF a Aliantei. Astfel, Dacia va renunta dupa 13 ani la platforma care a stat la baza lui Logan, Sandero si Duster.
Schimbarea va avea loc si in ceea ce priveste dimensiunile, 18 cm vor fi adaugati lungimii totale, ajungandu-se la 4,50 metri, iar noua varianta va oferi sapte locuri la fel ca fostul Logan MCV. In privinta monitorizarii nu vor fi schimbari, noteaza cyd.ro.
Evident că apariția lui Logan a fost o revoluție stilistică și de calitate la nivelul gamei Dacia. Iar revoluția a continuat apoi cu lansările lui Sandero și mai apoi Duster, mașini care au ridicat ștacheta în ceea ce privește dotările și nivelul oferit de modelele de la Mioveni. Totuși, poziționarea de piață a celor de la Dacia face ca mașinile lor să nu ajungă la nivelul tehnologic și de design al mărcilor tradiționale ale Europei. Nu avem modele care să se apropie de zona premium, nu avem modele sportive și nu avem mașini de statut cu care să ne umflăm piepturile de mândrie. Da, gama Dacia are rezultate excepționale la nivel de vânzări și da, Duster este cel mai vândut model din gama actuală a alianței Renault-Nissan