O femeie din Marea Britanie a avut parte de una din cele mai neplacute suprize din viata ei. Profitand de faptul ca a inceput sezonul de reduceri, de dupa sarbatorile de iarna, aceasta a decis sa isi comande o pereche de blugi.
A facut aceasta achizitie pe internet, dupa ce a gasit o oferta avantajoasa pe un magazin online. Desi acei blugi erau noi si cu eticheta, femeia a facut o descoperire care i-a intors stomacul pe dos, chiar in unul dintre buzunare.
Imediat dupa ce a primit pachetul comandat, femeia, de meserie asistenta medicala, a decis sa faca totul public si in acest fel sa traga un semnal de alarma. Dupa ce a facut publica o fotografie de Twitter, postarea femeii a rapid distribuita de sute de ori.
Christine Evans, o asistenta medicala, a platit 89 de lire pentru acei blugi pe care i-a primit si probat de indata. Cand avea insa noii blugi pe ea, femeia si-a dat seama ca o apasa ceva din unul dintre buzunare.
Imediat ce a verificat si si-a dat seama despre ce e vorba a fost oripilata. Chrisitine gasise o pereche de lenjerie intima folosita in acei pantaloni care ii fusesera livrati cu tot cu eticheta si despre care a povestit ca se cunostea ca erau noi.
Dupa ce a publicat imaginea pe reteaua sociala, le-a atras atentia si celor de la care cumparase acea pereche de blugi. Cand si-au dat seama de greseala jenanta, cei de la firma de imbracaminte au asigurat-o pe Christine ca totul va fi remediat.
Totodata, cei de la firma de la care Christine facuse comanda au marturisit ca e „un mister” cum a putut sa ajunga acea chiloti purtati in unul dintre buzunare. Dupa ce a facut o astfel de plangere, firma a remediat situatia, iar femeia a primit o alta pereche de blugi.
„Dupa multi ani de loialitate pe care i-am aratat acestei companii, am fost dezgustata cand am gasit asa ceva in unul dintre buzunare. E groaznic faptul ca nu mai exista respect pentru clienti”, a scris femeia pe Twitter.
„Ca asistenta medicala nici nu vreau sa incep sa va spun ce pericole se ascund intr-o asemenea descoperire. Mi-am pus sanatatea la grea incercare. Cei de la serviciul cu clientii nu au tratat problema mea ca una foarte serioasa”, a mai adaugat Christine.
(sursa: mirror.co.uk)