EXCLUSIV | Managerul vedetelor din online s-a căsătorit! Cine a fost nașa + Cum gestionează situațiile de criză

Publicat: 30 sept. 2025, 14:20 Autor: Loredana Dumitrașcu Vedete

Claudia Predoană, managerul care coordonează carierele unora dintre cele mai urmărite vedete din online – Dr. Mihail, Ioana Grama, Ela Crăciun și, desigur, Sînziana Sooper – a spus „DA” într-o ceremonie de poveste. Momentul cu adevărat special: nașa a fost chiar Sînziana, dovadă că o relație de business se poate transforma într-o prietenie profundă și, mai nou, într-o legătură de familie.

Claudia Predoană a oferit un interviu, în exclusivitate, pentru CIAO.RO, în care ne-a povestit cum și-a clădit cariera, cum se înțelege cu vedetele din online, dar și cum gestionează situațiile de criză.

Ești managerul unora dintre cele mai cool vedete din online – de la Dr. Mihail, la Ioana Grama, Ela Crăciun, Sinziana Sooper și mulți alții. Cum ai reușit să îi convingi să lucreze cu tine și nu cu marile agenții deja consacrate?

Îmi place să cred că îmi fac reclama, zi de zi, făcându-mi treaba cât pot de bine. Toți influencerii cu care lucrez au devenit clienții mei prin recomandări directe. 

Managerul vedetelor din online s-a căsătorit

Când ai început, meseria de manager de influenceri era aproape necunoscută. Cum le-ai explicat părinților și apropiaților ce faci, și cum te privea lumea când le spuneai că „gestionezi pagini de social media”?

Când eram mică, tatăl meu îmi tot spune că vorbesc mult și că ar trebui să mă fac avocată. Am terminat Dreptul, dar nu am profesat niciodată, pentru că am descoperit un domeniu care îmi valorifica și mai bine acest talent: comunicarea.

Părinții mei sunt cool, au conturi pe rețelele de socializare, sunt primii care-mi dau like-uri, așa că nu mi-a fost extrem de greu să le explic ce fac și pentru ce renunț la domeniul pe care l-am studiat. 

Astăzi, feed-urile influencerilor par perfect orchestrate. Cât de mult este strategie și cât de mult rămâne partea umană, autentică, în paginile celor pe care îi reprezinți?

Deși la începutul carierei mele mă ocupam mult și de partea de conținut, acum, 90% din activitatea mea e reprezentată de management, deci feed-urile le reflectă în întregime personalitatea. Unii dintre influenceri au calendare atent planificate, alții postează intuitiv. Ambele variante funcționează, atâta timp cât conținutul pe care îl creezi aduce plus valoare și oferă ceva în schimbul timpului pe care urmăritorii tăi ți-l oferă.

Care a fost primul tău proiect din online și ce moment ți-a confirmat că acesta este drumul tău?

Primul proiect a fost blogul meu personal. Obișnuiam să scriu despre viața mea de studentă și experiențele de la job-ul meu de profesoară de germană la grădiniță. Eram foarte activă și, pe lângă multe experiențe frumoase pe care mi le-a adus, am avut chiar și un proiect plătit pentru Vodafone. După doi ani de când mi-am deschis blogul, am început să lucrez cu Ela Crăciun și Andreea Bănică și atunci mi-am dat seama că-mi place foarte mult și partea din spatele culiselor, pentru că puteam să-mi pun în valoare atât creativitatea cât și aptitudinile de organizare. 

Cum gestionează situațiile de criză

Dacă ar fi să oferi câteva sfaturi rapide unui influencer aflat la început de drum, care ar fi cele mai importante trei lucruri pe care să le aibă în minte încă de la primele postări?

E un val nou de influenceri care au crescut în ultimii ani și pe care îi admir foarte tare. Câteva nume care-mi vin acum în cap sunt Mara Manoliu, Iuana Teodora, Sergiu Smerea și Dragoș Buzzi. Toți au un stil complet diferit și activează pe niște diferite, dar au în comun (din punctul meu de vedere) faptul că au găsit un tipar pe care îl folosesc în toate materialele lor. La Mara e stilul glam și complex, la Dragoș dinamisul dat de edit + conținutul valoros pe care îl oferă la fiecare material, la Sergiu sunt rimele bine gândit și jocul actoricesc, iar la Iuana e un mix de umor, autoironie și scenarii super relatable. 

Dacă ar fi să extrag de aici 3 sfaturi, acestea ar fi să găsească genul de conținut care îl pot face la nesfârșit, fără să se plictisească; poți să fii perseverent în ceva doar dacă îți place și îți vine ușor și natural să aibă răbdare cu ei și cu munca lor, pentru că rezultatele vor veni, dar și cu deal-urile pe care le acceptă; să nu accepte orice colaborare de dragul de a avea o colaborare, pentru că riscă să facă asocieri nepotrivite să aibă curajul să facă ceva nou, să inoveze

Știm că ai o relație foarte strânsă cu Sinziana Sooper, care ți-a devenit și nașă. Cum ați trecut de la o colaborare profesională la o prietenie atât de profundă? Cum reușiți să păstrați echilibrul între prietenia personală și proiectele profesionale, astfel încât „business-ul să rămână business”?

Sînziana este o persoană foarte importantă pentru mine. Relația noastră a fost inițial una de admirație din partea mea pentru ea, apoi ne-am cunoscut și am început să vorbim pe instagram, până când mi-a propus să lucrăm împreună. Vorbind zi de zi, ne-am apropiat și, pe lângă admirație, am pentru ea o recunoștință infinită, pentru că mi-a făcut cel mai bun PR, recomandându-mă la foarte multe persoane care îmi sunt astăzi clienți. A avut un impact mare atât pe plan profesional, cât și pe plan personal, pentru că e o persoană de la care am învățat și învăț în continuare foarte multe lucruri. 

Cred că echilibrul e dat din etica de munca a fiecăreia. 

Sinziana este și nașa fetiței tale. Care a fost cel mai valoros sfat pe care ți l-a dat legat de viața de mamă și care chiar ți-a schimbat perspectiva?

Sînzi și Alex (soțul ei) sunt niște părinți extraordinari. Înainte să-mi dea vreun sfat, am observat cum e relația dintre ei și Nor (fiul lor). 

Am fost într-o vacanță împreună la scurt timp după ce am aflat că sunt însărcinată și, deși știam cât de adorabil e Nor, una e să vezi un copil 2 ore sau să-l vezi doar pe instagram, alta e să-l vezi o săptămână non-stop și să vezi care e relația pe care o are cu părinții lui. M-a uimit total și mi-a crescut admirația pentru ei x 100. Un lucru care îmi place mult la Nor e că dacă îi spui să mănânce doar o bomboană, nu plânge că nu îi dai două. Mănâncă una și zice “mai mâncăm și mâine”. 

De când am devenit mamă, mi-a fost alături zi de zi, mai ales în momentele în care eram un dezastru emoțional. Am avut câteva săptămâni mai dificile și în ea am găsit mereu înțelegere. 

Claudia Predoană, managerul care coordonează carierele unora dintre cele mai urmărite vedete din online – Dr. Mihail, Ioana Grama, Ela Crăciun și, desigur, Sînziana Sooper – a spus „DA”

Manager de influenceri înseamnă și multe culise – negocieri, crize, deadline-uri. Care a fost cea mai mare provocare sau situație-limită prin care ai trecut și ce ai învățat din ea?

Din fericire, cu influencerii cu care lucrez pe partea de management nu simt că am avut situații limită. Dar mi s-a întâmplat ca după câțiva ani de colaborare în care am  intermediat campanii pentru un brand internațional să am „surpriza” să se folosească de imaginea unei vedete mari din România mai mult decât am agreat. 

În momentul în care am observat asta, a început un lung șir de discuții, trimis dovezi și cerut daune. Pentru că nu au fost de acord să plătească suplimentar, am acoperit temporar costurile, ca să-mi protejez reputația și să rezolv rapid situația, apoi am apelat la un avocat și am recuperat prejudiciul. 

Din această experiență am învățat două lucruri: 1. să păstrez tot timpul discuțiile și negocierile în scris și 2. să am încredere în mine și să lupt pentru dreptatea mea. Probabil se așteptau să mă intimideze faptul că ei erau o companie mare, din afara țării, dar nu a fost așa. 

Industria influencerilor se schimbă rapid. Care sunt tendințele pe care le vezi pentru 2025 și ce calități va trebui să aibă un influencer ca să rămână relevant?

Cred că influencerii au nevoie de trei calității ca să rămână relevanți în 2025: originalitate, adaptabilitate și perseverență. Doar așa pot construi o relație de încredere cu publicul lor și brandurile cu care lucrează, indiferent cât de mult se schimbă algoritmul.

foto: arhiva personala / PR

Publicat: 30 sept. 2025, 14:20 Autor: Loredana Dumitrașcu Vedete
A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din București. A lucrat încă din 2009 la ProSport ca intern. În…...
Pe aceeași temă
×