Alexia Eram este unul dintre cei mai bine cotați influenceri și se bucură de capitalul de simpatie câștigat în urma participării la America Express (Antena 1), unde a făcut echipă cu fratele ei, Aris. Recent, fiica Andreei Esca și artistul Mario Fresh s-au despărțit după o relație de mai bine de 8 ani, iar șatena a fost surprinsă de paparazzii CANCAN în compania unui tânăr, semn că nu duce lipsă de admiratori. Și pe plan profesional îi merge bine și demonstrează că este în continuare creativă. În interviul exclusiv acordat pentru CIAO.RO, Alexia Eram ne-a vorbit despre afacerea cu care vrea să dea lovitura, dar și despre legătura de suflet, ea numindu-și brandul de haine Margot, care este numele ei, ales după numele străbunicii ei, Margareta, dar și al reginei Margot.
Alexia Eram a fost prezentă joi seara la inaugurarea Alist Designers, unde a socializat și a râs, semn că schimbările din ultima perioadă nu au afectat-o.
Îmi spuneai acum ceva vreme că pregătești o surpriză. Între timp ți-ai lansat propriul brand de haine.
Da, chiar vă spuneam acum ceva timp că am o surpriză pregătită pentru voi, de atât de mult timp lucrez la acest proiect – brandul meu de haine Margot – de care sunt foarte mândră. Am lucrat foarte mult alături de echipa mea și mă bucur că în sfârșit l-am lansat și că lumea poate să se bucure de el.
Cum a pornit ideea acestui business?
În primul rând eu am terminat facultatea de Modă (n.r în Marea Britanie) și întotdeauna am vrut așa, în subconștientul meu, să am o dată în viață un brand de haine. Numele a venit pentru că mă cheamă Margot, mă cheamă Alexia Margot. Este așa un nume de suflet, un proiect de suflet. Pe străbunica știu că o chema Margareta, numele meu este luat și după ea și după regina Margot. Cumva a fost așa o chestie mai personală și de suflet și mai ales că sună foarte bine Margot, sună a ceva franțuzesc, luxos, rafinat, ceea ce mă și reprezintă.
Am vrut să fac lumea fericită atunci când poartă hainele mele să se simtă bine, confortabil, dar și cu creativitatea pe care o aducem în ceea ce constă packaiging-ul și evenimentele pe care o să le avem.
Cui se adresează hainele?
Se adresează tuturor oamenilor care vor să fie fericiți. Se adresează persoanelor creative, artistice, care se exprimă prin fashion, care călătoresc, care vor să se transpună prin hainele noastre. Momentan am lansat o colecție permanentă, în negru, gri și alb, niște piese clasice de treninguri, pantaloni, pantaloni scurți, tricou și hanorac – care este double face, adică îl poți purta și pe față și pe dos. Așa că dacă ți l-ai pătat astăzi, poți să îl întorci să îl porți și mâine.
În afară de echipa ta, cine a văzut primele piese?
Prima persoană a fost colega mea, Eliza, care este nonstop cu mine și evident familia mea a fost prima care a văzut primele prototipuri și prietenii mei.
Bunicii din partea tatălui sunt în Franța. Cât de des îi vizitezi?
De obicei nu îi vizitam foarte des. Îi vizitam de sărbători, de Crăciun, de Paște câteodată. În ultima perioadă am fost mai des în Franța, am stat chiar câteva săptămâni, am avut niște proiecte acolo. Și cu ocazia asta să stau și puțin cu ei: bonding time. Da, nu prea ne vedem des, dar aș vrea să mă văd mai des cu ei.
Foto: Instagram