EXCLUSIV | Lavinia Petrea de la Pro TV și soțul sărbătoresc 10 ani de la cununia civilă. Ce destinație din România au ales + Peripeția din vacanța în Italia

Publicat: 23 aug. 2024, 22:00 Autor: Andreea Archip Vedete

Lavinia Petrea, prezentatoarea știrilor Pro TV, și procurorul Romulus Varga, s-au cunoscut în cadrul unei întâlniri în scop profesional și de acolo lucrurile au evoluat, iar astăzi formează unul dintre cele mai stabile cupluri din showbiz. Luna viitoare împlinesc 10 ani de când au devenit oficial soț și soție, dar au ales să celebreze evenimentul în avans. Mai exact, vedeta Pro TV, a povestit, pentru CIAO.RO că și-au rezervat acest weekend pentru ei și au ales să îl petreacă la munte, în România.

Lavinia Petrea și Romulus Varga s-au căsătorit în urmă cu 10 și au împreună 3 copii – Mathias, Klara și Karin. De când au devenit părinți, cei doi nu au uitat de ei și au păstrat obiceiul de a-și rezerva câteva zile pentru ei. Așa se va întâmpla și în acest weekend, când vor petrece weekendul la munte.

Lavinia Petrea: „În septembrie împlinim 10 ani de la căsătoria civilă”

Lavinia Petrea și Romulus Varga au ales să celebreze în avans primul deceniu petrecut împreună în calitate de soț și soție. Între ei există o diferență de 6 ani și au găsit formula de conviețuire în armonie. Cuplul a optat pentru o destinație din România pentru escapada în doi.

“În septembrie împlinim 10 ani de la căsătoria civilă, dar plecăm acum, în weekendul acesta, doar noi doi. O să mergem aici, pe Rucăr – Bran în Peștera, este un loc absolut superb, ne place foarte mult zona, la munte, într-un loc cu răsfăț total”, a mărturisit, pentru CIAO.RO, știrista de la Pro TV.

Lavinia Petrea: „Pentru astfel de momente să plecăm undeva doar noi doi, îi avem pe bunici”

Pentru ca ei să bucure în tihnă de momentele petrecute împreună, au făcut un plan detaliat împreună cu bunicii, care vor avea grijă de cei 3 copii. Lavinia Petrea le este recunoscătoare atât părinților, cât și socrilor, care le sunt alături și au grijă de nepoți ori de câte ori este nevoie.

“Copiii rămân cu mamele nostre. Ne bucurăm foarte mult că le avem alături. Și, deși am fost independenți în cea mai mare parte a celor aproape 10 ani de când suntem și părinți, am avut confortul acesta că îi avem pe părinți alături. Și atunci când avem nevoie, mai ales pentru astfel de momente să plecăm undeva doar noi doi, îi avem pe ei”, a mai spus, pentru CIAO.RO, Lavinia Petrea.

Prezentatoarea știrilor Pro TV și soțul ei și-au păstrat obiceiul de a face câte o escapadă fie în țară, fie în străinătate, călătorind în doi așa cum procedau înainte să apară copiii în viața lor. “De câteva ori cel puțin pe an, măcar așa genul de city break. Pentru noi doi consider că e foarte important, pentru că menții un anumit tip de conexiune. O conectare totală doar în doi mi se pare foarte importantă”, a subliniat Lavinia Petrea.

Lavinia Petrea despre vacanța în Italia: „Ne-am trezit toți 5 cu bagajele în mașină și noi pe afară”

În această vară, vedeta TV și familia ei au ales ca destinația Italia pentru vacanța de familie. Împreună cu cei 3 copii – Mathias, Klara și Karin  – au ajuns pe Coasta Amalfi, bucurându-se să descopere locuri și distracții noi. Concediul a început cu o mică peripeție, chiar la puțin timp după aterizare, dar nimeni nu s-a supărat. Ba din contră, râsul și buna dispoziție au fost la cote ridicate, chiar și când au rămas lângă mașină și cheile erau înăuntru.

A fost o vacanță foarte frumoasă, mai altfel față de vacanțele noastre de până acum, mai puțin planificată, cu mai mult neprevăzut, cu mai multă aventură. A început într-un mod foarte amuzant. După ce am ajuns cu avionul, am mers să luăm mașină închiriată și în frenezia aceea cu bagajele, că am ajuns și acum o să mergem direct la plajă, am închis cheia de la mașină în portbagaj și portierele toate erau închise și ne-am trezit toți 5 cu bagajele în mașină și noi pe afară.

M-am bucurat foarte mult de reacția noastră, a familiei, adică ne-am amuzat. Ok, asta e, important este că suntem în vacanță și până la urmă s-a găsit și o soluție, deși cei de la închirieri nu aveau la dispoziție o cheie de rezervă. Dar tot ei s-au descurcat să deschidă mașina”, ne-a povestit Lavinia Petrea despre cum a debutat vacanța lor în Italia.

Lavinia Petrea a dat Grecia pe Italia: „Copiii au fost foarte deschiși să  experimenteze și un alt fel de vacanță”

Experiența a fost plăcută și interesantă pentru copii, așa că știrista se bucură pentru alegerea făcută. “Am fost în Italia pe Coasta Amalfi. Nu e o destinație tocmai pentru familie cu 3 copii, mai degrabă o destinație de cuplu zic eu, tocmai aici a fost partea inedită. Ne-am bucurat, a fost foarte frumoasă vacanța și copiii au fost foarte deschiși să meargă și să experimenteze și un alt fel de vacanță față de Grecia foarte liniștită și cu plajele sălbatice”, a adăugat ea.

Foto: Instagram

Publicat: 23 aug. 2024, 22:00 Autor: Andreea Archip Vedete
Am absolvit Facultatea de Geodezie în 2005 și apoi un masterat în Comunicare și Relații Publice la SNSPA. Mi-am dorit…...