Unul dintre cele mai mari lanţuri de supermarketuri din România dispare. Magazinul preferat de mulți români vinde tot și pleacă din țara noastră
Unul dintre principalele lanțuri de supermarketuri din România va dispărea. Iată despre ce este vorba!
Ahold Delhaize, un gigant global în sectorul retailului alimentar, care deține în prezent 19 branduri internaționale, inclusiv Mega Image, a anunțat că a ajuns la un acord pentru achiziționarea companiei Profi Rom Food, operatorul rețelei de magazine Profi din România, de la MidEuropa, potrivit unui comunicat de presă.
Finalizarea tranzacției depinde de aprobarea autorităților responsabile cu reglementarea concurenței și este așteptată să aibă loc în decursul acestui an.
Unul dintre cele mai mari lanțuri de supermarketuri din România dispare
Prin unirea brandurilor Mega Image și Profi, ambele deja bine cunoscute și apreciate de clienți, grupul își va consolida prezența pe piața națională, oferind noi oportunități și beneficii pentru clienți și angajați. Această fuziune va contribui la deservirea complementară a comunităților din mediul urban și rural.
Magazinul preferat de mulți români vinde tot și pleacă din țara noastră
Jesper Lauridsen, COO Europa Centrală și de Est a vorbit despre schimbarea ce va avea loc în decursul acestui an și a anunțat unirea dintre Mega Image și Profi. Mai mult, el a specificat și importanța pe care țara noastră o are pentru piață datorită dezvoltării susținute prin investiții solide.
„România este o piaţă atractivă, cu o dezvoltare susţinută prin investiţii solide. Ne bucurăm că vom continua să contribuim la dezvoltarea pieţei locale de retail alimentar, acum şi alături de Profi, care devine parte din familia noastră de branduri Ahold Delhaize. Magazinele din reţeaua Profi vor extinde şi completa reţeaua deja existentă de magazine Mega Image”, spune Jesper Lauridsen, COO Europa Centrală şi de Est, Ahold Delhaize, scrie businessmagazin.ro.
Mircea Moga, CEO Mega Image, adaugă că momentul e unul de referinţă pentru industria de retail din România, „unic prin mărime şi la nivelul grupului nostru”.
Sursă foto: social media