Sânziana Negru, implicată într-un scandal de proporţii! Influenceriţa şi Ștefan Floroaica au aruncat la gunoi produse alimentare Lidl, după ce le-au promovat pe Internet
Sânziana Negru și Ștefan Floroaica sunt implicaţi într-un scandal de proporţii după ce au aruncat o pungă cu produse alimentare la gunoi. Cei doi au participat la festivalul Electric Castle, iar acolo au filmat o reclamă pentru Lidl. Ei bine, gestul pe care l-au făcut ulterior, a scandalizat o ţară întreagă. Iată cum a reacţionat actorul de la Antena 1, dar şi reprezentanţii lanţului de magazine.
Sânziana Negru a reuşit de-a lungul timpului să câştige simpatia oamenilor prin actrivitatea pe care o desfăşoară în mediul online. De asemenea, partenerul său este considerat unul dintre cei mai talentaţi actori din noua generaţie. Cu toate acestea, cei doi au fost puşi la zid, după ce au aruncat produsele alimentare Lidl pe care le promovaseră cu puţin timp înainte.
Concret, la festivalul Electric Castle, Sânziana Negru și iubitul ei au filmat un clip de promovare pentru magazinul Lidl. Blondina le spunea urmăritorilor că a mers să cumpere diverse produse de la acest magazin, iar ulterior, Ştefan Floroaica trebuia să le ghicească. Printre cumpărături s-au numărat și un pui la rotisor, cârnați, chipsuri, covrigi, limonadă, scrie Pagina de Media produse pe care ulterior puteau să le consume. Doar că cei doi au decis să le arunce la gunoi.
Sânziana Negru şi Ştefan Floroaica, prinşi „în fapt”
Unul dintre participanţii la festival le-a urmărit activitatea, ba chiar susţine că a fost martor în momentul în care aceştia au aruncat punga cu produse într-un coş de gunoi.
„Eram aseară la Electric și în toată aglomerația și în toți oamenii ăia vezi și oameni cunoscuți, oameni care sunt prezenți pe internet. În toată marea de oameni i-am văzut pe acești doi indivizi. (…).
Oamenii mei filmau pe acolo nu știu ce, au făcut ceva unboxing, arătau produse, aveau o ditamai plasa de produse din magazinul respectiv. Efectiv oamenii au terminat de filmat, s-au dus cu punga, ea, că ea e mai importantă un pic (…) și a aruncat-o la gunoi. (…) Eu m-am dus cu prietenii mei la gunoi ca să fiu sigur că erau produse, efectiv produsele pe care le-au filmat. Eu înțeleg că nu ai unde să le iei cu tine, dar ieșeai afară, în față, la festival, și dădeai punga la o doamnă care vindea porumb”, a povestit Avram Grigore, care susține că i-a văzut pe cei doi făcând asta.
Ştefan Floroaica, prima reacţie
Sânziana Negru nu a oferit deocamdată un punct de vedere în legătură cu gestul lor, însă Ștefan Floroaica a explicat de ce au aruncat produsele alimentare. Actorul şi-a asumat întreaga vină.
„Aveam de făcut un material pentru un brand, nu-l mai precizez pentru că ne e ruşine de situaţia creată, (….) ideea era ca Sânziana să cumpere 10 produse, iar eu să le identific. Eu m-am raportat la aceste produse ca fiind, cum să spun, care să ne ajute să facem materialul acesta video. Deci cumva le-am văzut cu scop de a crea acel video, cumva ne câştigăm pâinea din treaba asta, nu e un secret.
Ne-am concentrat să facem cât mai bine acel material. După ce am terminat de filmat acel material, eu am luat punga şi am aruncat-o la gunoi. Produsele acelea care erau în pungă, multe dintre ele, au fost fâţâite, duse de colo, colo, în soare şi aşa mai departe, pentru că am filmat în mai multe locuri, că nu ne iese din prima mereu. Şi, sincer, am considerat că nu am ce să împart genul ăla de produse. Într-adevăr, unele puteau fi împărţite, dar marea majoritate a lor, nu. Acesta a fost raţionamentul meu în momentul ăla”, a transmis el pe TikTok.
Ce spun reprezentanţii Lidl
Mai mult decât atât, clipul video în care Sânziana Negru și iubitul ei aruncă punga cu produsele de la Lidl la gunoi a ajuns și la magazinul partener. Reprezentanţii Lidl au declarat că nu încurajează sub nicio formă un astfel de comportament, din acest motiv se gândesc dacă vor mai colabora sau nu cu influenceriţa.
„Am aflat cu tristeţe, din social media, despre gestul Sânzianei şi al partenerului ei, pe care nu ni-l explicăm. Lidl este partener fondator al Reţelei Băncilor pentru Alimente, iar combaterea risipei alimentare este un pilon foarte important al strategiei noastre de sustenabilitate. Implementăm constant măsuri antirisipă în operaţiunile noastre şi susţinem Băncile pentru alimente atât cu produse, cât şi financiar pentru a îşi putea extinde infrastructura.
Ne încurajăm clienţii să reducă risipa alimentară prin campanii, postări, tips and tricks despre cum poţi folosi alimentele rămase în frigider, prin acţiuni de vânzare accelerată a produselor care se află aproape de ieşirea din perioada de valabilitate sau prin mesaje afişate în magazinele noastre. Urmează să avem o discuţie cu Sânziana pe această temă şi vom analiza şi reevalua colaborarea cu ea”, a fost reacția magazinului Lidl.
Sursă foto: social media