Fabuloasele: “Nu mergeți niciodată la cumpărături fără make-up. Nu o să va placă nimic din ceea ce probați”

12 04. 2017, 19:19
Diana Enciu si Alina Tanasa sunt cele mai cunoscute bloggerite de la noi din tara

Diana Enciu și Alina Tanasă sunt cele mai cunoscute bloggerițe de la noi din țară. Majoritatea le cunosc drept “Fabuloasele”. Blogul lor fabulousmuses.net este accesat de multe doamne și domnișoare care vor să fie în pas cu moda. Despre cum a luat naștere proiectul lor, despre timpul liber, dar și despre modă, aflați în interviul în exclusivitate pe care ni l-au acordat.

Cum a luat naștere proiectul vostru? A cui a fost ideea?
Proiectul nostru a început ca o agenție de PR și Evenimente. Am dezvoltat conceptul Absolutely Fabulous care înseamna un târg de fashion cu mare succes în acel moment, o revistă online (primul e-zîne din România) și ulterior a apărut blogul www.FabulousMuses.net după câteva plecări la Paris Fashion week unde am fost încurajate de câțiva prieteni din domeniu să împărtășim mai multe cu cei care ne urmăresc. Toate au avut un curs natural și pasiunea noastră a creionat proiectul nostru actual din ce în ce mai puternic în fiecare zi.

Muncim mult ca să fim “fabuloasele”

Diana si Alina sunt si cele mai bune prietene

Sunt foarte multe bloggerite de fashion, dar totuși voi sunteți fabuloasele. Cu ce credeți că va deosebiți voi de restul?
Cu totul. În primul rând suntem altceva. Dar nu în sensul prost înțeles. Muncim mult că să fim „fabuloasele”. Originalitatea și creativitatea ne-au scos mereu în față. Am făcut mereu lucrurile altfel. Și suntem două. Ne-am potențat una pe cealaltă și am reușit să creăm un brand. Nu suntem doar două bloggerite, nu suntem personaje inventante, suntem autentice și ne mândrim cu asta. Mereu auzim „wow, voi sunteți așa și în realitate”. FabulousMuses nu este singurul brand al nostru în acest moment. Fabtory este noul nostru brand sub care producem accesorii semnate de noi și pe care le poate găsi oricine la noi pe blog, în Shop.

Dar blogul vostru?
FabulousMuses.net este produsul nostru și reflectă ceea ce suntem noi. E cartea noastră de vizită. Pe lângă ce se vede pe blog facem styling, consiliere și când e cazul mai organizăm și evenimente. Ce ne mai diferențiază? Faptul că am fost primele bloggerite de fashion din România care au mers la Show-urile de modă din cadrul saptamanei modei de la Paris, Milano și New York, care au avut și au contracte și colaborări cu branduri high end (n.r. branduri de top) din toată lumea, primele care au apărut în reviste internaționale și au avut materiale dedicate în aceste reviste, dar și primele care au apărut pe o copertă glossy în România.

Fabuloasele ofera si sfaturi de styling

Când v-ați gândit la acest proiect ce așteptări ați avut?
Să fie cel mai bun. În primul rând ne referim la calitate. Suntem perfecționiste și știam că vrem să creăm un produs premium. Ne place, dar credem că putem fi mult mai bune. Vrem să fim modele pentru generațiile care vin.

Va gândeați că atâta lume va empatiza cu voi?
Nu ne-am gândit la asta, dar ne-am dori. Și să fim modele pentru generațiile care vin. Acesta este motivul pentru care suntem naturale, promovăm frumusețea naturală și ne dorim ca fetele tinere să aibă încredere în ele. Trăsăturile se conturează în timp și nimic nu e mai frumos decât să ai încredere în tine. Nu suntem împotriva intervențiilor, dar credem că totul trebuie făcut cu măsură. Nu e cazul să arătăm toate le fel, ci să avem acel ceva care să fie doar al nostru.

Alina Tanasa si Diana Enciu nu lipsesc de la evenimentele mondene importante, chiar daca se tin peste hotare

Trăim într-o lume în care auzim tot mai des sintagma ”a fi la modă”. Ce înseamnă de fapt acest lucru?
Moda este domeniul care a crescut cel mai mult ca vizibilitate datorită social media. Moda schimbă idei, influențează foarte mult oamenii și poate impune repere și valori. Să vrei să nu urmezi trenduri e imposibil pentru că în magazine vei găsi „ce se poartă”. A fi la modă e o frază pe care noi o auzim de când eram mici. A fi la modă poate însemna și să ai ultimul tip de smartphone sau ultimul model de mașină… E doar o expresie mai mult sau mai puțin pertinentă. E mult mai cool să prevezi tendințele și ce va fi la modă anul viitor, nu?! „To beat the clock” cum spun americanii.